خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان قم:

وظیفه سازمان بسیج علمی پژوهشی، حمایت از طرح‌ها و اختراعات نخبگان بسیجی است

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قم با اشاره به اهداف این سازمان گفت:وظیفه سازمان بسیج علمی پژوهشی، حمایت از طرح‌ها و اختراعات نخبگان بسیجی و حرکت در راستای شکوفایی استعداد بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۱۱۵۲۴
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴
 
عباس کاویانی مسئول بسیج علمی پژوهشی استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان این موضوع که وظیفه سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری، حمایت از طرح‌ها و اختراعات نخبگان بسیجی است گفت:از جمله حمایت‌های بسیج علمی پژوهشی ظرفیتی همچون مرکز رشد است که بسیجان میتوانند ایده‌ها و طرح‌های خود را به این مرکز ارائه دهند و بعد از تایید کارشناس؛ از لحاظ مادی حمایت و مکان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا طرح‌ها و ایده‌های خود را به محصول تبدیل کنند.

کاویانی با اشاره به اهداف مرکز رشد بسیج علمی پژوهشی استان ادامه داد:در مرکز رشد با استفاده از افراد مجرب و متخصص، بسیجیانی که در زمینه‌های گوناگون استعداد و علاقه دارند را توانمند میکنیم و در راستای شکوفایی آن‌ها به صورتی میدانی و عملیاتی اقدام میکنیم

وی همچنین افزود: برخی از مراکز توانمند در قم علاقه دارند بسیج و سپاه از آنان حمایت کند که در همین راستا ما آن‌ها را زیر نظر مراکز هدایت و حمایت خودمان قرار می‌دهیم و هم اکنون نیز دو مرکز هدایت و حمایت طب اسلامی و نانو داریم که در زیر نظر حمایت بسیج علمی و پژوهشی هستند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی استان تصریح کرد:یکی دیگر از حمایت‌های این سازمان خدمت سربازی نخبگان بسیجی هست که با توجه بر طرح‌ها و ایده‌های آنان از خدمت سربازی آنان کسر میگردد و در مواردی به عنوان سرباز پژوهشگر در مراکز علمی به کار گرفته میشوند.

وی در ادامه افزود: بسیجیان علاقمند می‌توانند جهت مشاوره و استفاده از خدمات این سازمان به معاونت‌های علمی پژوهشی در نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

لازم ذکر است محصولات بسیجیان نخبه در جشنواره‌های علم و فناوری اقشار بسیج به نمایش گذاشته می‌شود و از آنان تقدیر به عمل می‌آید.

گفتنی است این جشنواره هر ساله در دهه فجر برگزار میگردد که امسال هم شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات