سردار عباس مطهری مسئول بسیج فرهنگیان کشور با مدیران آموزش‌وپرورش و همچنین فرهنگیان بسیجی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

در این برنامه که با حضور جمعی از مدیران آموزش‌وپرورش و کارکنان فرهنگی این سازمان و به‌صورت زنده از فضای مجازی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت، سردار عباس مطهری مسئول بسیج فرهنگیان کشور یاد و خاطر شهید سلیمانی را گرامی داشت و با اشاره به مقایسه امام راحل در مورد امت رسول‌الله و امت ایران بعد از انقلاب تصریح کرد که اگر ملت دین خدا را یاری و به خلق خدمت کنند، قطعاً خداوند ملت را یاری می‌کند. وی مخاطب نصرت الهی را دین‌مداران جامعه دانست و خاطرنشان کرد که نصرت الهی در زیارت‌نامه‌ها و ادعیه آمده و کسانی که از این نصرت برخوردار شدند، در تاریخ درخشیدند. وی از شرایط ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را انتخاب مسئولین صالحی که دین خدا را نصرت می‌دهند، دانست.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور مناسبت‌های ایام دی‌ماه را گرامی داشت و نقش معلمان را در جنگ فرهنگی امروز حائز اهمیت دانست. وی جایگاه آموزش‌وپرورش در تحقق دولت اسلامی را به تعبیر رهبری را جایگاه جامعه سازی دانست. وی بر تدبر در بیانات رهبری در خصوص آموزش‌وپرورش مخصوصاً فرمایشات امسال، تأکید کرد.

سردار عباس مطهری مأموریت بسیج فرهنگیان را ارتقای کارآمدی آموزش‌وپرورش ذیل دستورالعمل‌های اسناد بالادستی دانست. وی تصریح کرد اقدامات جهادی را در خارج از آموزش‌وپرورش و هم در داخل آن را به بودجه‌های دولتی گره نزنند و از جامعه بسیج فرهنگیان درخواست کرد که خود را محدود به سازوکار کُند اداری نکنند.

وی خواستار تشکیل تیم پیشرفت مدرسه شد و شاخه‌های پیشرفت را، پیشرفت معلم در عرصه‌های مختلف، افزایش مهارت‌های معلمی معلم، رسیدگی به خانواده فرهنگیان و اولیای دانش آموزان، توجه به نقش‌آفرینان بیرون از آموزش‌وپرورش و رسیدگی به زیرساخت‌های ضروری مدرسه دانست.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور سند ۲۰۳۰ را مصداق بارز نفوذ در آموزش‌وپرورش عنوان کرد و از مدیران و اولیا خواست در فضای مجازی مراقب فرزندان باشند. وی معلمان را رزمندگان اصلی جنگ نرم دانست و تصریح کرد باید مبانی تفکر غرب را با مبانی اسلام ناب به چالش کشید.

وی آحاد فرهنگیان را اعضای بسیج فرهنگیان دانست و خاطرنشان کرد با الگو گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، هجمه دشمن را علیه آموزش‌وپرورش را که بسیار گسترده و سنگین است را خنثی نمود.

در پایان این مراسم از آقای امیر محمدی با اهدای هدیه و لوح سپاس، تقدیر شد.

ارسال نظرات