سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مراسم سالگرد سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جامعه کار و تولید به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در استان ها، 100 هزار بسته معیشتی و 2500 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۸۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مراسم سالگرد سپهبد قاسم سلیمانی که به همت بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ برگزار گردید گفت: جامعه کار و تولید به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در استان ها به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی، 100 هزار بسته معیشتی و 2500 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کردند.

سردار رعیتی فرد حاج قاسم سلیمانی را سرباز ولایت دانست و افزود: سردار سلیمانی تلاش های ویژه ای در حوزه های مختلف داشت بدون آنکه بخواهد آنها را علنی کند و یا جلوی دوربین های صدا و سیما عنوان نماید، فرا جناحی بود و این به خاطر این بود که خود را سرباز ولایت میدانست. سردار سلیمانی نبوغ نظامی داشت، دارای استراتژی جنگ بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در خصوص کمک های اهدایی خاطر نشان کرد: این کمک ها در همه استان های کشور ادامه خواهد شد و امروز در تهران ما شاهد اهدای یکصد سری جهیزیه و دو هزار بسته معیشتی خواهیم بود.

در این مراسم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سرهنگ تیموری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ نیز به سخنرانی پرداختند.

در انتهای مراسم از خانوادهای معظم شهدای مدافع حرم کار و تولید نیز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

عکسها : 
ارسال نظرات