رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی دست و پاهای آخر را می زند، گفت: در چهارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت های بزرگی بدست می آید.
کد خبر: ۹۳۱۰۵۸۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اهدای «کمک های مومنانه» جامعه کارگری و کارفرمایی در قالب بسته های معیشتی و جهیزه که صبح امروز در مجتمع پژوهشی امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار  شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ‌سالگرد شهید سلیمانی و درگذشت آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: این شهادت ها شما رهروان راه امام خمینی و امام خامنه‌ای را بر این داشته تا با برگزاری چنین مراسم هایی تجدید بیعت کنید.

وی افزود: اگر ما به تحولات ۲۵۰ سال گذشته جهان اسلام نگاه کنیم، دخالت جهان سلطه، آمریکایی ها و اروپایی ها، جز غارت منابع و ثروت های کشورهای مسلمان، اتفاق خوشایندی را مشاهده نمی کنیم

وی گفت: جعل یک رژیم کودک کش ستمگر به نام رژیم صهیونسیتی برجسته ترین نقطه این تحول است و با پیروزی انقلاب اسلامی این مسأله متفاوت شد و تا عمق جان این ملت فرهنگ عاشورا نفوذ کرده و این یک حادثه تاریخی در جهان اسلام است و به همین دلیل نظام سلطه با تمام توان در مقابل این نظام و ملت به میدان آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتخار آفرینی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: این مسأله بخشی از تلاش ها برای خنثی کردن توطئه‌های نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

سردار سلیمانی گفت: نقش شهید سلیمانی در معماری جدید مکتب مقاومت بی نظیر و بی بدیل است. برجسته ترین صفحات این نبرد، نبردهایی است که در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونسیتی تبلور یافت. در گذشته ائتلاف کشورهای عربی معروف به جنگ ۶ روزه با شکست مواجه شد و رژیم صهیونسیتی تنها شش روز زمان لازم داشت تا ارتش های عربی را منهدم کند و شما دیدید در جنگ ۳۳ روز چطور ایستادند و از یونان سریع با یک کانال هوایی مهمات وارد اسراییل کردند.

وی با بیان اینکه از این تاریخ دیگر رژیم صهیونسیتی سالگرد جنگ های ۱۹۶۷ را دیگر جشن نگرفت، افزود: رهبر انقلاب در همین راستا فرموده بودند" ۲۵ سال آینده رژیم صهیونسیتی وجود ندارد"و پایان نقش آفرینی رژیم صهیونسیتی نزدیک است و اقدامات اخیر در کشورهای عربی هم دست و پا زدن های آخر این رژیم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه داعش توانست ۸۰ درصد خاک سوریه را تصرف کند، گفت: شرایط فراهم شده بود که رئیس جمهور سوریه هم کشورش را ترک کند اما فرستاده سردار سلیمانی شبانه به سوریه می رود و می گوید ۵ هزار نیروی مردمی در کشور شما آموزش دیده اند به اینها سلاح و مهمات بدهید و با دستور بشار اسد ۳ هزار نفر سلاح می گیرند و از همان لحظه محاصره شکسته می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: زمانی که شمال عراق مورد تاخت و تاز داعش قرار گرفت، حاج قاسم به کردهای عراق پیام داد که امشب را مقاومت کنید، فردا ما به شما ملحق خواهیم شد و حاج قاسم عزیز بغداد را هم از یک سقوط حتمی نجات داد. دشمن نه تنها به دنبال تفرقه بین ملت های مسلمان بلکه به دنبال تجزیه تمام کشورهای اسلامی بود و حاج قاسم عزیز این توطئه‌ را از بین برد و باعث یک وحدت در جهان اسلام شد و امروز بدون هیچ مشکلی در حرم حضرت زینب (س) مراسم برگزار و مردم از سراسر دنبا به زیارت می روند.

وی با بیان اینکه بدون تردید سردار دلها یک رزمنده تنها نبود بلکه یک مصلح بزرگ جهانی بود، ادامه داد: غربی ها یک توطئه بزرگ برای جهان اسلام طراحی کرده بودند و شهید سلیمانی توطئه‌ها را خنثی کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر آنچیزی که ما در دستورات اسلام و مذهب تشیع شنیده و خوانده بودیم در وجود این شهید عزیز دیده شد. باید تلاش کنیم در همه زوایای زندگی و نقش آفرینی از شخصیت این شهید بزرگوار در مقابل چشمان خود بیشترین بهره را ببریم.

وی در پایان گفت: راهبرد فشار حداکثری نظام سلطه که سردامدار آن ترامپ بود یا شکست مواجه شد و وقتی در چهارچوب مکتب مقاومت عمل کنیم، موفقیت های بزرگی بوجود می آید و هر کسی در آمریکا سر کار بیاید اجرا کننده یک پروژه است و برای ما فرقی ندارد. 

در انتهای این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم کارگری تجلیل به عمل آمد.

 

 
 
 
ارسال نظرات