برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تفرش

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار بهشتی در مصلای تفرش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و همچنین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌صورت فضای مجازی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت، سردار حسین بهشتی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از اقدامات سردار حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس در سازمان‌دهی لشگر ۴۱ ثارالله باوجود همه مشکلات و تحریم‌ها تجلیل کرد.

وی همچنین اراده رزمندگان در آن شرایط سخت برای پیشبرد اهداف جنگ را ستود؛ و تصریح کرد: با آن شرایط دشوار رزمندگان هیچ‌گاه به خود یاس و نومیدی راه نمی‌دادند، بااینکه امکانات عراق بیشتر از ما بود اما اراده رزمندگان ما قوی‌تر بود.

سردار بهشتی وسعت جبهه مقاومت را بسیار پهناورتر از جبهه جنگ تحمیلی توصیف کرد و پیروزی در این صحنه‌ها را رشادت‌های افرادی همچون حاج قاسم دانست. همچنین وی خاطرنشان کرد: هجمه علیه این جبهه نیز بیش‌ازپیش گسترش یافته است.

وی قدرت نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت بیان کرد و تهدیدات دشمنان را پوچ دانست. این فرمانده دوران دفاع مقدس حل مشکل کشور را پیاده شدن مکتب حاج قاسم در ساختار کشور قلمداد کرد، نه مذاکره و وادادگی در مقابل دشمن. وی شرایط آینده کشور را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد باید مدیران آینده جوان، انقلابی، در خط ولایت و در مکتب حاج قاسم باشند تا به پیروزی نهایی برسیم.

 سردار بهشتی قدرت جبهه مقاومت را مدیون اقدامات حاج قاسم توصیف کرد و اظهار داشت یکی از شاخه‌های این جبهه انصار الله یمن است که گلوی رژیم آل سعود را به‌شدت فشرده است. وی خضوع حاج قاسم را ستود و یکی از نشانه‌های آن را عنوان سرباز روی قبر ایشان ذکر کرد. وی وحدت همه اقشار جامعه را رمز پیروزی جبهه مقاومت و همچنین غلبه بر مشکلات کشور قلمداد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار