حجت‌الاسلام حسن رضایی:عملیاتی شدن پیام و مکتب این سردار بزرگ در کشور مانع هرگونه آسیب به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۶۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛حجت‌الاسلام حسن رضایی در آیین نخستین سالروز شهادت شهید سلیمانی در مصلی امام خمینی(ره) خمین گفت:آن شهید بزرگوار معتقد بود که هیچ رهبری در شجاعت، بصیرت، شناخت مقتضیات زمان، علم و فقاهت مانند مقام معظم رهبری نیست.
وی یادآور شد: یکی از مواردی که شهید سلیمانی از واژه متاسفانه استفاده کرده در خصوص تدریس نشدن اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه و دانشگاه ها است.
وی با بیان اینکه ولایت‌مداری با شعار و حضور ظاهری محقق نمی شود، اضافه کرد: اخلاق برگرفته از تفکر سکولاریسم سبب شرمندگی می شود چرا که این نوع اقتصاد، فرهنگ و سیاست بر مبنای اندیشه های امامین استوار نیست.

وی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی مانند رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مردم را اندوهگین کرد و نفرت آزادی‌خواهان جهان را از استکبار بیشتر کرد.
وی با بیان اینکه برخی از مردم تمام عمر خود را مجاهدت می کنند، اما به نتیجه نمی رسند اظهار داشت: برخی فقط در زمان زنده بودن مفید هستند، بعضی از افراد زندگی و مرگشان رنج است و برخی مانند شهید سلیمانی زندگی و مرگشان عزت است.
همرزم شهید سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار یک مکتب است و تمام مردم به شناخت این مکتب نیاز دارند و باید بررسی شود که چگونه یک سرباز مکتب اسلامی، حسینی، ابراهیمی و روح الله خود به درجه مکتب بودن می‌رسد.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: مکتب شهید سلیمانی برترین الگو برای جوانان ، زنان و مردان است چراکه شناخت و انس این شهید والا مقام نسبت به قرآن کم نظیر است.

وی بیان کرد: کتابهای قرآن، مصائب ائمه و خواص دوران حضرت علی (ع) در زمان شهادت همراه شهید سلیمانی بود که نشان دهنده خدایی بودن سردار سلیمانی،عشق و ارادت به مکتب اهل بیت (ع) و بصیرت است.
وی با  بیان اینکه ابوالمهدی مهندس رابطه خود با سردار سلیمانی را سرباز در مقابل فرمانده می دانست و در مقابل وی تواضع داشت، گفت: سردار سلیمانی از هیچکس دوری نمی کرد و هزاران عکس با اقشار مختلف مردم دارد و رفتارش با برادران فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدری عراق و حزب‌الله لبنان مانند رزمندگان ایرانی بود.
وی با تاکید بر اینکه نباید شهید سلیمانی را به نفع خود مصادره کرد، اظهار داشت: با عکس شهدا راه رفتن و بر عکس اندیشه و خواست آنان رفتار کردن افتخار نیست زیرا باور اندیشه های سردار سلیمانی همان باور امام حسین (ع) است.
همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه هیچکس به اندازه سردار سلیمانی به ممالک اسلامی سفر نکرد و با رهبران آنها برای ایجاد وحدت تلاش نکرد، گفت: آن شهید نقش بسیار مهمی در جبهه مقاومت داشت.

همرزم شهید سلیمانی با انتقاد از کسانی که سخنان رهبری درباره برداشتن تحریم ها را تحریف کردند،گفت: مقاومت در مقابل دشمن شعار قرآن است و سازش نباید در سیاست ما جلوه کند.
وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تا ۲۵ سال آینده نامی از رژیم صهیونیستی بر روی زمین نمی‌ماندو به زودی آمر به قتل شهید سلیمانی به دست آمریکائیان نابود می‌شود.
همرزم شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: دنیا  پس از شهادت سردار سلیمانی دستخوش مشکلات و ناراحتی‌های بیساری شده است و با نابودی قاتل سردار دلها، تمام مشکلات رفع می شود.
حجت الاسلام رضایی گفت: سردار سلیمانی از ادیان و مذاهب، نژادها و فرهنگهای مختلف در مقابل دشمن لشگری تشکیل داد که این لشگر زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام رضایی درپایان گفت: سردار قاآنی، جانشین سردار سلیمانی در فرماندهی سپاه قدس نیز فردی اهل تقواست و در تمام راهبردهای نیروی قدس از موثرترین افراد بود.  

ارسال نظرات