دانش‌آموزان با مراجعه به آدرس www.naslesoleimani.com می‌توانند طومار الکترونیکی را امضا کنند و خطاب به فرماندهان مقاومت اعلام آمادگی برای انتقام سخت کنند.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، در برنامه یه روز تازه گفت: حاج قاسم روح امید ملت ایران است. به عشق حاج قاسم بسیج دانش‌آموزی با کمک تشکل‌های دانش‌آموزی درون مدارس در راستای کمک مؤمنانه فعالیت می‌کنند. تا به امروز سه پویش در این طرح طراحی شده است. در پویش همدلی و مواسات با کمک مدیران مدارس 42 میلیارد تومان پول جمع کرده‌ایم. این هزینه تبدیل به بسته ارزاق شد و به صورت مخفی به خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
باستان اظهار داشت: پویش دوم همکلاسی مهربان بود که این پویش از تیرماه آغاز شد و هدفش تأمین لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی برای دانش‌آموزان نیازمند بود. پویش همکلاسی مهربان تا دهه فجر ادامه دارد. تا به این لحظه 313 هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی تهیه شده است. این پویش به رونق تولید نیز کمک کرده است. اگرچه مدارس تعطیل شده‌اند اما جریان آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان تعطیل نیست. دانش‌آموزان با تعریف فعالیت‌های پرورشی به همکلاسی‌های خود کمک می‌کنند.
وی افزود: پویش سوم براساس اعلام مسئولین رسمی بود. مسئولین اعلام کردند که سه و نیم میلیون دانش‌آموز تلفن همراه یا تبلت ندارند. در این راستا با همفکری و ایده دانش‌آموزان پویش مقتدر مهربان را شروع کردیم. تا به امروز 22 هزار تبلت و هزار و هفت‌صد تلفن همراه تحویل دانش‌آموزان نیازمند شده است.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی در ادامه کفت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس‌آموزی است. شهید سلیمانی رمز موفقیت و ایستادگی ملت عزیز ایران است. در فضای بسیج دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور برنامه‌ای با عنوان مقتدر مهربان را تهیه کرده‌ایم. یکی از این برنامه‌ها پویش نسل سلیمانی نام دارد. پویش که با همکاری جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی آغاز شد. دانش‌آموزان با مراجعه به آدرس www.naslesoleimani.com می‌توانند طومار الکترونیکی را امضا کنند و خطاب به فرماندهان مقاومت اعلام آمادگی برای انتقام سخت کنند. پویش نسل سلیمانی بین‌المللی است و دانش‌آموزان سراسر دنیا می‌توانند به این پویش بپیوندد.
باستان در پایان تأکید کرد: دانش‌آموزان با ورود به سامانه شاد نیز می‌توانند در قسمت پرورشی به صفحه بسیج دانش‌آموزی مراجعه کنند و آثار خودشان را در 4 چالش قهرمان من (پادکست صوتی)، خبرنگار شو (مصاحبه با موضوع اگر حاج قاسم نبود چه می‌شد)، خط نشان (پیام آتشین به قاتلین سردار سلیمانی) و ضربه کاری (ایده‌های دانش‌آموزی درخصوص انتقام از قاتلین سردار سلیمانی) ارسال کنند.

ارسال نظرات