انقلاب اسلامی از معبر مقاومت سردار سلیمانی به منطقه نفوذ پیدا کرد

فرمانده سپاه لرستان گفت: انقلاب اسلامی از معبر مقاومت سردار سلیمانی و هدایت های مقام معظم رهبری به منطقه نفوذ پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید بزرگوار، شخصیت حقیقی یک پاسدار متدین بود و دغدغه دینداری داشت.

وی افزود: شهید سلیمانی عارف، عاشق و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود که جهاد با نفس را به خوبی انجام داد، بصیر بود وجریانات داخلی و خارجی را به درستی شناخته بود و همواره در راه ولایت قدم بر می‌داشت.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار متواضع،ولایت مدار ، مدیر و مدبر بود خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی یک دیپلمات جهادی بود که وحدت و تقریب مذاهب را در نگاه این شهید بزرگوار می توان مشاهده کرد و توانمند کردن نیروهای مقاومت در منطقه حاصل اقدامات وی است. 

وی با بیان اینکه تکثیر بسیج ده‌ها میلیونی در کشورهای دیگر و منطقه یکی از اقدامات حاج قاسم سلیمانی بود اظهار داشت: سردار سلیمانی نگاه مقاومت را در کشورهای منطقه قانونی کرد.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از معبر مقاومت سردار سلیمانی  و هدایت های مقام معظم رهبری به منطقه نفوذ پیدا کرد  افزود: تاب آوری صهیونیست ها در مقابل توانمندی فلسطینی ها تنها ۲ روز است که این از اقدامات مهم حاج قاسم در منطقه به شمار می رود.

وی بیان کرد: توانمند کردن گروههای مقاومت، محاصره نظامی در زمین رژیم صهیونیستی، منزوی کردن آمریکا در منطقه، بی هویت کردن سعودی ها و اصالت دادن به مقاومت از اقدامات مهم سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی یکی دیگر از اقدامات سردار سلیمانی در منطقه را شکست استراتژیک آمریکا دانست و گفت: امیدواریم صدها حاج قاسم دیگر از دل مردم برخیزد و مسیر نورانی مقاومت با تبعیت از رهبری همچنان ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار