حماسه نهم دی ماه، یکی از ارزنده‌ترین رویداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمداری برای نسل‌های آتی باشد.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله نهم دی بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:
حماسه نهم دی ماه، یکی از ارزنده‌ترین رویداد‌های تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمداری برای نسل‌های آتی باشد.
در سال ۸۸ که حقه و کینه‌های خفته معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دوباره سرباز کرد و همچون جنگ احزاب، گروه‌ها و فرقه‌های مختلف دست بیعت بهم دادند تا اراده امت اسلامی را درهم شکسته و اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیش ببرند، مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر بلوغ فکری، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع گیری قاطعانه خود، باردیگر ازاین آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.
دشمن جاهلی که تمام ظرفیت خود را برای ضربه به ایران اسلامی به میدان کشانده بود مانند همیشه درک صحیحی از ارتباط و اتصال عمیق و وثیق این امت با، ولی امر مسلمین و غیرت عاشورایی آنان نداشت و همین بود که مانند همیشه مشت محکمی بر دهانشان کوبیده شد و جز خفت و خواری توشه‌ای برای خود نیندوختند!
اکنون این تجربه تاریخی تمدن ساز و پر عبرت در دستان ماست و همه ما وظیفه حفظ این امانت الهی را داریم. بزرگداشت و یادآوری حماسه مردم بصیر در ۹ دی ماه ۸۸، وظیفه‌ای همگانیست و نباید اجازه داد این حماسه ملی به فراموشی سپرده شود. غفلت از یوم الله ۹ دی و درس‌ها و عبرت‌های آن، نتیجه‌ای جز خسران برای ما و شادی برای دشمنان این ملت نخواهد داشت.
سازمان بسیج دانش آموزی در سالگرد یوم الله ۹ دی به نمایندگی از تمام دانش آموزان، بسیجیان و علاقمندان به ایران اسلامی اعلام می‌دارد که امت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی مانند همیشه هر گونه فتنه داخلی و خارجی را همچنین شناسایی کرده و نسبت به آن برخوردی قاطع و انقلابی خواهد داشت.
اکنون که در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه بصیرت انقلابی و ولایتمداری نیز هستیم، برخود فرض می‌دانیم نام و راه و مرام این شهید والامقام را به عنوان صراط المستقیم زندگی انقلابی، نصب العین قرار داده و برای تحقق آرمان‌هایی که خون این شهید به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.
ارسال نظرات