خبرهای داغ:
تولید بیش از 50 نوع گریس صنعتی حاصل تلاش یک شرکت دانش بنیان است. تلاشی که به کاهش واردات این نوع محصول منجر شده است.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۷۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

سال 72 بود که جمعی از متخصصان با تشکیل شرکتی فناور اقدام به تولید انواع گریس های صنعتی کردند که حاصل این تلاش تاکنون تولید بیش از 50 نوع گریس صنعتی است. گریس هایی کاربردی در دماهای مختلف.

محصولات تولیدی شرکت آسیاژوله به دلیل کیفیت بالا و فناوری مطلوب خیلی زود جایگاه خود را در صنایع مختلفی مانند فولاد، ذوب آهن، نورد، سیمان و غیره به تثبیت رساند. تلاش این شرکت و محصولات تولیدی آن، تاکنون حجم بالایی از واردات محصولات به کشور را کاهش داده است.

به گفته ودود نطاقی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، گریس‌های کمپلکس آلومینیوم، لیتیوم، کمپلکس کلسیم و بنتون از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

وی در توضیح کاربرد گریس در صنایع، گفت: گریس ماده روانکاری است که در ساختار آن از پرکننده استفاده شده تا بتواند به قطعات متحرک چسبیده و تحت نیروی جاذبه یا فشار کارکرد از قطعه جدا نشود. از گریس برای روانکاری جاهایی استفاده می‌شود که امکان روانکاری مکرر توسط روانساز مایع وجود نداشته یا مقرون به صرفه نباشد. گریس‌ها بر خلاف روغن‌ها وظیفه خنک‌کنندگی و پاک‌کنندگی را نمی‌توانند انجام دهند.

این فعال فناور ادامه داد: گریس های چندمنظوره شرکت آسیاژوله در انواع بسته بندی از قوطی های 100 گرمی تا بشکه های 180 کیلوگرمی دارای بالاترین عملکرد در میان گریس های مشابه است و برای روانکاری انواع برینگ های وسایل نقلیه سبک و سنگین بهترین گزینه است.

نطاق افزود: روغن های صنعتی و موتور را هم در مجموعه فناوران تولید می کنیم و در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان همچنین بیان کرد: شرکت آسیاژوله دارای یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های تحقیقاتی (ساخت و طراحی) و کنترل کیفیت در زمینه روانکارها (انواع روغن وگریس) در ایران است.

ارسال نظرات