خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیلیان در واکنش به سخنان موهن شیخ امجد:

بی بصیرتی و دنیا طلبی ۲ عامل اصلی انحراف انسان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه در واکنش به سخنان نسنجیده و به دور از بصیرت محمود امجد گفت: بی بصیرتی و دنیا طلبی ۲ عامل اصلی انحراف انسان و کشیده شدن به مسیر کج و غلط است.
کد خبر: ۹۳۰۴۹۶۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ضمن محکومت سخنان خلاف واقع، نسنجیده و به دور از بصیرت شیخ محمود امجد عنوان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر در پی اعدام یک عنصر خائن، فاسد و تروریست که کمر همت خود را برای نابودی اقتصاد و امنیت کشور بسته بود، شخصی که ۴۰ سال خود را به عنوان استاد اخلاق، شاگرد حضرت امام و تابع رهبر می‌دانست با مفتی‌های وهابی و تروریست‌ها همنوا شده و اعدام این مفسد فی الارض را محکوم نمود، استادی که در خارج کشور حضور دارد و به عنوان یک امام جماعت چند نفره است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان از صراط مستقیم است.


حجت الاسلام جلیلیان با خطاب قرار دادن محمود امجد گفت: آقای شیخ محمود امجد، شما را چه شده است که با منافقین و سلطنت طلبان هم صدا شده‌اید و از یک عنصر فاسد که فسادش بر همگان محرز شده است دفاع می‌کنید و با قرار گرفتن در صف دشمنان در پی حمله به رهبری هستید؟


وی افزود: سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا آقای امجد عقلش از کار افتاده است که زم مهدور الدم و مفسد فی الارض را شهید خطاب کرده یا که حافظه‌اش را از دست داده است که آقای زم چه خود فروخته و فاسدی بوده؟؟؟ استاد اخلاق پیش کش، انسان باشیم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه ادامه داد: اینجاست که جای شهید با جلاد عوض می‌شود و افرادی که تمام قد در مقابل نظام و انقلاب و امام و رهبری ایستادند ملقب به شهید می گردند اما آنهایی که جان خود را در راه دین و انقلاب و اسلام و حمایت از ولایت در طبق اخلاص نهاده جلاد معرفی شود.


حجت الاسلام جلیلیان در پایان ضمن محکوم کردن مجدد سخنان سخیف و موهن که جز از حنجره‌های فریب خورده و چهره‌های ظاهرالصلاح بیرون نمی‌آید گفت: ملت انقلابی کرمانشاه همچون چهل سال گذشته برای دفاع از ارزش‌ها در میدان حضور دارند و حتماً محاکمه این شیخ فریب خورده را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار