دیدار مهندس پوربهرامی با نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان با نمانیده مردم شریف استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۵۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان،  نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی-اجتماعی استان با حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه جناب آقای مهندس یوسفی در محل سازمان تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

در این جلسه مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سرکار خانم مهندس پارسای صدیق به عنوان یکی از مدعوین ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز دانشجو به بیان مسائل و مشکلات و نقاط قوت مجموعه‌های فرهنگی-اجتماعی در سطح کلانشهر اهواز پرداختند. ایشان با اشاره به این موضوع که نقش خواهران در مجموعه‌های فرهنگی اجتماعی نقشی بی بدیل است از جناب آقای مهندس یوسفی درخواست داشتند تا این جلسات استمرار و با کمک مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی، پایگاهی جهت مشاوره به ایشان در این حوزه ایجاد گردد.

همچنین علاوه بر مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سایر خواهران فعال در دیگر مجموعه‌های فرهنگی-اجتماعی نیز به ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات و البته مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی خود پرداختند.

در ادامه این جلسه آقای مهندس یوسفی ضمن تشکر از ایجاد چنین نشست‌هایی با اشاره به نقش و حضور مثبت و تاثیرگذار خواهران در پیشبرد عرصه‌های فرهنگی-اجتماعی، قول مساعد دادند تا بخشی از توان عملیاتی مجموعه‌ی تحت کنترل خود را در راستای هم‌اندیشی و استفاده از نظرات و پیشنهادات مجموعه‌های خواهران فعال در حوزه فرهنگی-اجتماعی اختصاص بدهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار