سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۸۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.
در متن بیانیه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آمده است؛

  بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا»(سوره احزاب/۲۳)

تسلیت و تبریک به ملت شهید پرور و قهرمان ایران

ملت شهید پرور و قهرمان ایران، خبر شهادت استاد بسیجی دیگری را در روز جمعه گذشته شاهد بودیم، که دل عاشقان  ایران اسلامی را داغدار کرد.

شهادت دکتر محسن فخری زاده، فیزیکدان  و دانشمند بسیجی و ولایی به دست عاملان رژیم جنایتکار صهیونیستی و منافقین کور دل را محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شهید پرور و جامعه علمی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، این اقدامات ادامه مسیر ترور فرمانده جبهه مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و حذف چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی ایران است.

 ترور شهید دکتر محسن فخری زاده نشانه‌ای دیگر از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت بوده و استکبار نهایت تلاش خود را برای توقف این نمایش قدرت انجام می‌دهد، اما این جنایتکاران در آینده‌ای نه چندان دور خواهند دید که جوانان ایران اسلامی چگونه با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شکوفا کردن مکتب سلیمانی، با روحیه‌ای بسیجی پرچم اقتدار و عظمت نظام اسلامی را در اقصی نقاط دنیا و در عرصه‌های مختلف به اهتزاز در خواهند آورد.

 ما جمعی از اساتید، نخبگان، مخترعین و مبتکرین حاضر در خانه نخبگان سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی ضمن محکومیت این اقدام شنیع، از عموم جوانان و بسیجیان تقاضا داریم، با تلاش بیشتر در راستای علم افزایی خود، راه علمی این شهیدان را مستحکم ادامه دهند که این تنها راه نجات و عزت ایران اسلامی است. راه شهیدان ادامه دارد؛ و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی

ارسال نظرات