مهندس نوروزی فرماندار دشتستان در نشست خبری جزئیات طرح دوهفته‌ای محدودیت‌های کرونایی را که از شنبه اول آذرماه اعمال میشود توضیح داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرماندار دشتستان در ابتدای سخنانش با تبریک هفته بسیج از رسانه‌ها بدلیل همراهی و همکاری ویژه در تمامی موارد خصوصا مبارزه با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در ادامه مسیر توان خود را افزایش دهید تا با کمک هم و همراهی مردم شریف دشتستان از وضعیت نارنجی به سمت زرد برویم.
مهندس نوروزی اظهار داشت: در این حرکت بزرگ ومهم از تمام فعالان اجتماعی و اصناف و بازاریان انتظار داریم همکاری خودرا بیش از پیش افزایش دهند.
فرماندار دشتستان مبنای کار را در تمام امور شفافیت و بیان واقعیات دانست و افزود: تا امروز در مقابله با کرونا هرچه لازم بود را انجام داده ایم.
فرماندار دشتستان بیماریابی و حفاظت از افراد آسیب پذیر را اولویت دانست واظهار داشت: اگر مردم همکاری نکنند از مسئولین به تنهایی کاری برنمی آید، وی اطلاع رسانی گسترده را از موارد اصلی اجرای بهتر محدودیت‌های کرونایی اعلام و افزود وظیفه همه ما این است از عادی سازی شرایط خاص کرونایی موجود در جامعه پیشگیری کنیم.
فرماندار دشتستان شرایط فعلی نارنجی در دشتستان را موقت دانست وتاکید کرد: این شرایط می‌تواند به سمت قرمز و یا زرد برود که این بستگی به همکاری مردم دارد.
فرماندار دشتستان یادآور شد: تاکنون ۲۹۰۰۰ بازدید مشترک دستگاه‌های ذیربط را در دشتستان داشته ایم که برخورد‌های لازم صورت گرفته است.
مهندس نوروزی تاریخ آغاز محدودیت‌های کرونایی را یکم آذرماه اعلام کرد و گفت: شهر‌ها به سه قسمت قرمز، نارنجی وزرد تقسیم شده اند و این تقسیم بندی براساس آمار افراد بستری مبتلا به کرونا در هر شهرستان است.
فرماندار دشتستان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: این امر بعهده نیروی انتظامی و نیروی مقاومت سپاه بوده و این محدودیت‌ها از شنبه اجرایی و از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان بطور جدی جلوگیری خواهد شد وجریمه خودرو‌های متخلف ۵۰۰ هزارتومان می‌باشد.
مهندس نوروزی در خصوص وضعیت کاری ادارات دشتستان گفت: به غیر از دستگاه‌های خدماتی سایر ادارات با ۵۰ درصد نیرو‌ها دایر خواهند بود و چنانچه سازمانی کارکنان خارج از شهرستان دارد باید برگ تردد صادر کند.
فرماندار دشتستان تالار‌ها و باغ شهری‌ها را تعطیل اعلام کرد و افزود: از مردم میخواهیم چنانچه مراسم عروسی در دستور کار دارند ۲ هفته به تعویق بیندازند.
وی همچنین اعلام کرد: چاپخانه‌ها از درج تاریخ وزمان مراسم تدفین اموات بطور جدی خودداری کنند و در غیر این صورت با چاپخانه متخلف برخورد جدی میشود.
فرماندار دشتستان در پایان از رعایت پروتکل در برخی اماکن از جمله دفاتر پیشخوان، مطب‌ها و داروخانه‌ها انتقاد کرد و افزود: در صورت تکرار این اماکن پلمپ خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها