فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س):

درخشش بسیج در میدان مقابله با کرونا/ تشریح برنامه‌های حوزه۳۲۶ ناحیه مالک اشتر

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) گفت: حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) هفته گذشته مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه را با اهدا سبدهای کالا و کارت های هدیه کمک معیشتی به نیازمندان آغاز کرد و این رزمایش که با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، خانم داودی فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: هفته بسیج فرصتی طلایی برای مرور مجاهدت‌های دلاورمردان و شیرزنان بسیجی در عرصه‌های مختلف است و لازم است فرارسیدن این ایام را به همه همسنگران خود بخصوص بسیجیان حوزه۳۲۶ حضرت رقیه(س) تبریک بگویم.

داودی به حضور پررنگ بسیج در بحران‌های مختلف اشاره کرد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هرگاه کشور با بحرانی مواجه شده، این بسیج بوده که پا به عرصه عمل گذاشته و عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته است.

وی یادآور شد: این حضور پررنگ و همیشگی بسیج در بحران کرونا نیز نمایان بود و مردم مشاهده کردند که بسیجیان با چه شور و شوقی پا به عرصه مقابله با این ویروس منحوس گذاشتند.

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) به تشریح برنامه‌های هفته بسیج این حوزه اشاره کرد و افزود: حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) هفته گذشته مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه را با اهدا سبدهای کالا و کارت های هدیه کمک معیشتی به نیازمندان آغاز کرد و این رزمایش که با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" آغاز شده است، تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی ویژه خانواده معظم شهدا، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی، ویزیت رایگان و مشاوره پزشکی عمومی، اهدا خون، برپایی نمایشگاه جهاد خدمت رسانی، غبارروبی مزار شهدا، اجرای برنامه حس خوب به صورت مجازی، برپایی نمایشگاه یک روز با بسیج با محوریت سبک زندگی اسلامی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های این حوزه بسیج در این هفته است که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت خواهند گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار