در جریان سومین روز نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی از پارس‌آباد و بیله‌سوار:
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در روز پایانی نظارت میدانی خود از شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله سوار سیلوی ۳۰ هزار تنی شرکت چند منظوره قزل ارس مغان را افتتاح کردند.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۱۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در سومین روز نظارت میدانی خود از شهرستان های پارس‌آباد و بیله سوار صبح امروز (جمعه ۱۶ آبان ماه) از مرکز حفاظت و توسعه شتر دوکوهانه بازدید کردند.

بر اساس این گزارش موطن اصلی شتر دوکوهانه مغولستان، چین و ایران است و برای اولین بار تولید مثل و باروری به روش تلقیح مصنوعی شتر دوکوهانه در این مرکز انجام شده و درحال حاضر ۱۸۰ نفر شتر دوکوهانه در کشور وجود دارد که در استان اردبیل و بیله سوار نگهداری می‌شوند، این مرکز می‌تواند بانک ژن جانوری برای کل دنیا باشد.

همچنین اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از شرکت چند منظوره قزل ارس مغان بازدید و سیلوی ۳۰ هزار تنی آن را افتتاح کردند.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پایانه مرزی بیله سوار نیز بازدید کردند.

ارسال نظرات