مسئول بسیج کارگری آذربایجان‌شرقی گفت: امنیت واحدهای تولیدی استان با برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۸۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغ در رزمایش پدافند غیرعامل، با عنوان «دفاع از مقر» که در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه افزایش توان آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با تهدیدات احتمالی است.

وی با بیان ضرورت ادامه این نوع رزمایش ها در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بر این اساس توجیهات، جلسات و تمرین‌های تاکتیکی لازم برای همکاران شرکت برنامه ریزی و اجرا شد تا در مواقع ضروری و خطر، آمادگی در سطح بالا حفظ شود.

عقلمندی ادامه داد: بسیجیان جبهه نرم و سخت را خالی نمی گذارند، همان طور که شهدای بسیج کارگری نیز زمینه پیشرفت تولید و اقتصاد کشور را هموار ساختند.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل را در راستای بالا بردن سطح امنیت شرکت در مواقع بحرانی مهم دانست.

احد فلاحی افزود: در سایه رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل، کارخانجات تولیدی و صنعتی استان می‌توانند، علاوه بر همسو بودن با اقتصاد مقاومتی، در فضای امن اقتصادی گام‌های موثر و مهمی را در جهت پیشرفت تولید برداشته که منجر به رونق و جهش اقتصاد کشور می‌شود.

ارسال نظرات