مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان در گفت و گو با«بسیج» مطرح کرد
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان گفت: بیش از 300 بسته معیشتی بین حقوقدانان، وکلا نیازمند و افراد آسیب دیده در بحث کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۱۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: پیرو ابلاغ رزمایش سراسری کمک مومنانه و در راستای تحقق تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) طی دو مرحله و ۴ نوبت جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی و غذا گرم در قالب رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج حقوقدانان در استان سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی افزود: در اجرای مرحله اول کمک مومنانه به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال، جهت آزادی ۷ نفر از زندانیان معسر جرائم غیرعمد در شهرستان‌های زاهدان و چابهار جمع آوری شده است.

وی بیان کرد: در اجرای نوبت اول مرحله دوم مبلغ ۲۹۲۰۰۰۰۰۰ ریال معادل ۲۹ میلیون و ۲۰۰ در راستای بسته معیشتی و ارائه مشاوره‌های حقوقی در سطح استان و کانون‌های تابعه جمع آوری و اهدا شده است.

این مسئول تصریح کرد: در اجرای نوبت دوم مرحله دوم مبلغ ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در قالب ۲۰۰ عدد بسته معیشتی و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم و ارائه مشاوره‌های حقوقی در سطح استان و کانون‌های تابعه جمع آوری و انجام شده است.

رضایی در پایان اظهار داشت: در اجرای نوبت سوم مرحله دوم کمک مومنانه ۳۰ میلیون و پانصد هزار تومان در قالب ۱۰۰ بسته معیشتی و توزیع غذای گرم در نقاط حاشیه شهر جمع آوری و توزیع شده است.

گفتنی است، تمامی این کمک‌ها با همکاری کانون‌های تابعه در سطح استان و شهرستان‌ها انجام شده است.
ارسال نظرات