سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان با صدور بیانیه ای بر لزوم موضع گیری قاطع سران کشورهای اسلامی برای جلوگیری از تداوم اهانت به مقدسات دین مبین اسلام به خصوص پیامبر اکرم(ص) تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۵۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

بسمه تعالی

 

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت(8/صف)

 

اقدام احمقانه و بیخردانه رییس جمهور فرانسه در توهین به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله وسلم، ضمن رسوا نمودن باطن پوشالی فرهنگ نما ها و متمدن نماهای فرانسوی بار دیگر بر حقانیت دین مبین اسلام و  حضرت ختمی مرتب صحه گذارده و بر جهانیان آشکار کرد که آنچه در مدعیان فرهنگ ملاک آزادی است آزادی فکر و اندیشه پوشالی آنان است و ملاک حق سنجش همه چیز با خویش و حکومت سلیقه گرایی آنان در مواجهه با حق و حقانیت است .

 

هر چند این ظاهر اندیشی و خویش محور پنداری و حق و حقانیت به ظاهر خواهی برخواسته از قدرت رسانه ای آنان مطرح است آما آنچه ملاک برتریت است اخلاق مداری رعایت حقوق صاحبان فکر و عقیده و پیروی از مکتب راستین سعادت است.

 

پوشیده نیست که ایجاد چنین حرکت های بی خردانه و ذلیلانه ناشی از جهل، نادانی و حماقت است و آنچه بر همگان هویدا است این است که با چنین لجن پراکنی نه تنها راه به جایی نخواهید برد بلکه اسلام و پیامبر ختمی مرتب در اذهان شناخته تر و عزیز تر خواهد گردید.

 

جامعه حقوقدانان فرهیخته استان زنجان به همراه مسلمانان آزادی خواه جهان ضمن یادآوری شعر معروف مولوی که می گوید:

 

شمع حق را پف کنی تو ای عجوز                                                  هم تو سوزی هم سرت ای گنده‌پوز

 کی شود دریا ز پوز سگ نجس                                                      کی شود خورشید از پف منطمس

 

خطاب به رییس جمهور نمای فرانسه و گذشتگان و آیندگان این حرکت خبیثانه  متذکر می شود:

 

اولا اگر هر مسلمان در سرتا سر دنیا سطل آب بریزد سیل جوشان غیرت دینی و فهم انقلابی نه تنها این ملحدان و بی دینان را با خود خواهد برد که کوس رسواییشان را بر جهانیان هویدا خواهد نمود.

 

ثانیا ضمن درخواست از دولت های اسلامی برای تحریم کالاهای فرانسوی یادآور می شود چه دولت اسلامی در این راه ورود کنند و دست به تحریم کالاهای فرانسوی بزنند و چه این کار را نکند. مردم غیور مسلمان جهان بر تحریم عملی کالاهای فرانسوی اقدام کرده و مشت محکمی بر دهان زندگان به پول و ندانم گراهای، خدا ناباور خواهند زد.

 

ثالثا یادآور می شود که اگر توهین به عظیم ترین خلایق آزادی بیان است بدانید که نه فهمی از آزادی دارید و نه در آینده می توانید داعیه دار حمایت و عمل به آزادی باشید.

 

رابعا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان فرانسه!از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟  

 

در پایان از مسئولین محترم قوای سه گانه بویژه دستگاه دیپلماسی میخواهیم تا برای صیانت از ارزش های والای اسلامی و مسلمانان جهان، ضمن برخورد قاطع و جدی با آمران، عاملان، مباشران و مسببان این اقدام مجرمانه بین المللی را پیگیر و از تکرار آن جلوگیری نمایند.

 

حقوقدانان بسیجی استان زنجان

ارسال نظرات