سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی گفت:رزمایش بزرگ دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا به صورت هماهنگ با حضور گسترده نیروهای مسلح و همچنین گروه های داوطلب جهادی و مردمی با هدف ضدعفونی و پاکسازی معابر و فضاهای عمومی در سطح شهرستان کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۴۹۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ دفاع زیستی و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کمیجان گفت: باتوجه به شیوع گسترده و موج جدید ویروس کرونا در سطح استان و به تبع در این شهرستان، نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج بر خود تکلیف دانستند برای حفظ سلامتی مردم دست به کار شده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی نمایند.

وی افزود:طی جلسات هماهنگی که در شهرستان انجام شد مقررشد نیروهای مسلح با همکاری دستگاه های امدادی بخش های مختلف شهرستان را تقسیم بندی نمایند و یکپارچه در سطح شهرستان حاضر شوند.

سرهنگ کمیزی خدمت کردن به مردم را افتخاری بالا و ارزشمند  دانست و بیان کرد:حضور و در کنار مردم بودن و برای بودن یک توفیق الهی و ابدی برای جهادگران محسوب می شود که رضای الهی را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد:در این روزها که دنیا درگیر ویروس کرونا است باید توجه ویژه به توسل و تمسک به درگاه الهی داشت، چرا که بر این عقیده هستیم  که با امدادها و الطاف الهی می توان از بلاها و آسیب ها به راحتی عبور کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچون گذشته با فتخار در کنار مردم خواهیم ماند و با روحیه برگرفته از اخلاص و معنویت نیروهای جهادی تلاش خواهیم کرد زمینه ریشه کنی این ویروس منحوس را فرهم آوریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات