روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج خنداب
سرهنگ پاسدار محسن صادقی گفت: از مهمترین برنامه های هفته دفاه مقدس در خنداب تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و برگزاری یادواره شهدا باهدف اشاعه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی خواهد بود. .
کد خبر: ۹۲۷۸۳۷۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب  با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم افزود:امروزه فرهنگ غنی نظام انقلاب اسلامی افتخار آمیز بوده و عزت اسلامی مرهون شهیدان است ، در طول هفته دفاع مقدس 70 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان خنداب برگزار میگردد.

وی افزود: از مهمترین این برنامه ها تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و همچنین برگزاری یادواره های شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و همجنین مسابقات ورزشی ، هنری و فرهنگی و برگزاری کارگاه های  آموزشی و بصیرتی بصورت حضوری و مجازی و همچنین قبار روبی و گلباران کردن قبور شهدا ، رژه موتوری ، افتتاح خانه محرومین و سالن ورزشی در یکی از مناطق روستایی شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد :در هفته دفاع مقدس اعزام گروه های جهادی ، خدماتی و پزشکی اجرای برنامه  کمک های مومنانه برگزار خواهد شد .

انشاالله در راستای اهداف مقدس شهدا که حرکتی به عنوان مقاومت در عرصه های اعتقادی ، فرهنگی و ایدئولوژی بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات