فرمانده ناحیه مقاومت فراهان گفت: امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست اما راه و مکتب ایشان در وجود فرزندان حضرت روح الله همواره زنده است.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در روستای تبرته، گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از بخش کوچکی از حماسه عظیم حسینی است، رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس راه عاشورا را طی کردند.

وی افزود: امروز چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با بیانات نورانی و گوهر بار فرمانده معظم کل قوا شروع می کنیم و قطعا بیانات ایشان ریل گذاری آینده در نظام اسلامی را مشخص خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان بیان کرد: امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، سردار پر افتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست اما راه و مکتب ایشان در وجود فرزندان حضرت روح الله همواره زنده است.

وی بیان کرد: پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند، خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

نجفی خاطرنشان کرد: شما خانواده شهدا چشم ‌و چراغ نظام و انقلاب هستند که برای اقتدار و عزت نظام فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردید.

ارسال نظرات