مسئول بسیج اساتید استان گلستان تاکید کرد:
خواجه شاهکویی گفت: بسیج اساتید یک ظرفیت به شمار می رود و دستگاه‌های متولی می‌توانند در حل مسائل و مشکلات از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۲۶۰۸۰۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، «علیرضا خواجه شاهکویی» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نام بسیج اساتید با نام سردار شهید چمران گره خورده است.

مسئول بسیج اساتید استان گلستان ادامه داد: شهید چمران به درستی بین سنت و مدرنیته، بین علم و عمل و بین عمل و مجاهدت ارتباط برقرار کرد.

خواجه شاهکویی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که «شهید چمران استاد تراز انقلاب اسلامی است» و اساتید دانشگاه تلاش کنند که در عرصه انجام وظایف علمی به این تراز نزدیک شوند.

وی ابراز داشت: در بسیج اساتید برخی کارهایی که بر زمین باقی مانده است را با روحیه جهادی، انقلابی و تدین در کنار مسئولان دستگاه های اجرایی پیگیری می کنیم.

مسئول بسیج اساتید استان گلستان تاکید کرد: بسیج اساتید یک ظرفیت به شمار می رود و دستگاه‌های متولی می توانند در حل مسائل و مشکلات از این ظرفیت بهره ببرند.

خواجه شاهکویی افزود: مهمترین استراتژی بسیج اساتید این است که با وجود مشکلات، می‌توان راهکارهای علمی نیز برای حل مشکلات کشور اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان گلستان

ارسال نظرات