در بیانیه بسیج اساتید استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج اساتید مطرح شد:
شایسته است آرمان دانشگاه‌های ما این باشد که انسان‌هایی با مختصات شهید چمران پرورش دهد و این حق نسل جوان دانشجوست که از چنین استادانی بهرمند باشد.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج؛ جنبش استادی استان آدربایجان غربی به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، بیانیه‌ای صادر کرد.

چمران‌ها پیشقراولان جهاد فی سبیل الله در عرصه دانایی و توانایی

در متن بیانیه جنبش استادی آذربایجان غربی آمده است:


بسمه تعالی


سی و یک خرداد هر سال یاد آور شهادت انسان جامع الاطراف فرهیخته ایی است که در دانشگاه یک نخبه علمی و در عرصه دفاع از ملت و کشور یک چریک کار کشته و در مبارزه با نفس اماره یک قهرمان تمام عیار و در میدان عرفان و معنویت یک واصل به حقیقت بود و سخت کوشی و همت والا سر لوحه برنامه های او بود و با نثار خون پاکش دین خود را به امام زمان خود و امت مسلمان ادا نمود .

شایسته است آرمان دانشگاه‌های ما این باشد که انسان‌هایی با مختصات شهید چمران پرورش دهد و این حق نسل جوان دانشجوست که از چنین استادانی بهرمند باشد. در واقع هدف نظام سلطه آن است که با تهدیدها و تحریم ها و توطئه ها فرصت پیشرفت و اقتدار علمی و تربیتی و صنعتی و فرهنگی از ملت های مسلمان بخصوص از ملت ایران سلب نماید.

امثال شهید چمران پیش‌قراولان جهاد فی سبیل الله در عرصه دانایی و توانایی هستند و روح ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر کفر و نفاق ناشی از جهالت و مرز بندی شفاف با دشمنان انقلاب اسلامی رسالت پیامبر گونه خود را انجام داده و نقش هدایتگری و معلمی را در ایجاد امید به خدا و آینده درخشان با اعتماد به نفس و تقویت تعلق خاطر نسل جوان، به کشور و ملت و فرهنگ ایفا می کنند.

امروز در غرب پس از جنبش ضد وال ا ستریت که نماد عصیان بر علیه نظام سرمایه داری بود و جنبش نفس ، نژاد پرستی حاکم بر غرب را به چالش جدی کشیده و نشان می‌دهد که تطهیر و تمجید ماهیت غرب بوسیله جریانی معلوم الحال در یکصد سال گذشته فاقد هر نوع عقلانیت و واقع بینی بوده و این الگو پردازی غلط اگر تاکنون ناشی از جهالت بوده بعد از این حماقت و خیانت تلقی می شود.

امروز به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ،گفتمان انقلاب اسلامی،حقانیت نظری و عملی خود را به اثبات رسانده و عهد شکنی آمریکا و اروپا ،اتحاد و یکپارچگی ملی را در کارآمدی دکترین مقاومت به نمایش گذاشته و گزینه‌های روی میز استکبار و بزرگ نمایی تهدیدهای نظامی و اقتصادی را منتفی کرده و راه را برای برپایی تمدن نوین اسلامی هموار کرده است.

بسیج اساتید استان آذربایجان غربی ضمن تجلیل از مقام والای شهید چمران راه و یاد شهدای جهاد و مقاومت را گرامی داشته و توفیق ادامه راه سعادت بخش آنها را از خداوند متعال مسئلت داریم.         

        
بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/

ارسال نظرات