ما بر اين باوریم آنچه باعث انقلاب عدالتخواهی سیاهان در غرب شده است ایدئولوژی مكتب اسلام، شعارها و آرمان‌هايش بوده که نمود عملي يافته و براي آزادگان و عدالتخواهان عالم الگوي عيني ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  در متن بیانیه جنبش استادی استان البرز به مناسبت شهادت دکتر چمران امده است: 

 

مسئوليت دانشگاهيان و اساتيد براي دفاع از عدالت جهانی

 

باسمه تعالی


" جهان در انتظار عدالت ، عدالت در انتظار مهدی آل محمد صلی الله "


۳۱ خرداد روزشهادت دکترمصطفی چمران یکی از بزرگ ترین قهرمانان واقعی جامعه بشری و مردی که تجسیم عرفان مبارزاتی اسلام ناب محمدی(ص) و تبلور حقیقی مکتب امام خمینی(ره) بود، به آرزوی خود رسید.


ما اساتید بسیجی استان البرز سي و يك خرداد سالروز بسیج اساتید را در حالی ملاقات می‌کنیم که در غم شهادت امام صادق علیه السلام ماتم زده ایم . همانطور که بنیان گذار تشیع فرمودند، عدالت گواراتر از آب برای تشنه است ، آزادی خواهان جهان می‌بینند که سیاهپوستان تشنه عدالت در ایجاد انقلاب سیاه برای نابودی آمریکای جهانخوار از جان گذشته و پایه های لیبرال دموکراسی را به لرزه درآورده‌اند. اعلام صدور انقلاب اسلامی از طرف امام خمینی ره در چهل سال قبل برای بعضی سبک مغزان باور کردنی نبود ولی خیزش عدالت خواهانه یکباره رنگین پوستان در آمریکا و کشورهای اروپایی این واقعیت را اثبات نمود که قدرت لیبرال دموکراسی پوشالی و در حال اضمحلال بوده و همچون نظام کُمونیستی فقط در کتب تحلیل تاریخ درج خواهد شد .
ما بر اين باوریم آنچه باعث انقلاب عدالتخواهی سیاهان در غرب شده است ایدئولوژی مكتب اسلام، شعارها و آرمان‌هايش بوده که نمود عملي يافته و براي آزادگان و عدالتخواهان عالم الگوي عيني ایجاد کرده است. امروزه مسئوليت همه ايرانيان به ويژه دانشگاهيان و اساتيد براي دفاع از عدالت جهانی بویژه حق زندگی رنگین پوستان در کشورهای غربی بيش از پيش مضاعف شده است .
استادان بسیجی و بسیج اساتید استان البرز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار جهاد پیشرفت‌های علمی و فکری خود بر اين اعتقاد است كه اکنون دانشگاه هم راستای هم دلی و کمک به خیزش عدالتخواهی سیاهان  يكي از صحنه‌هاي اصلي مسلح شدن به علم ، منطق و دلیل برای تقابل در مواجهه با نظام پوسیده لیبرال دموکراسی غربی بوده و ما از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.
و در انتها ضمن تشکر از قوه قضائیه برای رویارویی با مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران ، از دولت و مجلس می خواهیم با ارج نهادن به خواسته های قانونی مردم که ولی نعمت ما هستند ، در راستای بهبود زندگی ایشان از هیچ تلاشی تا احقاق حق آنها فرو نگذارند.

انتهای پیام/


منبع: روابط عمومی  بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات