نماینده مردم بندرعباس درمجلس درگفت وگو با «بسیج»:

وجود دلالان وضعیت مسکن را درکشور نابسامان کرده است

آشوری گفت: وجود دلالان و واسطه گران وضعیت مسکن را درکشورنابسامان کرده است و بانک ها با تسهیلات ویژه باعث بهبود بحران قیمت مسکن شوند.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۱۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

دکتر محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس ،قشم،بندرخمیر ،حاجی آبادو بوموسی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ازبندرعباس با اشاره به اهمییت مسئله  مسکن به ویژه برای جوانان اظهار نمود :دولت و مجلس با عزم جهادی و ملی درصددبرطرف کردن این موضوع مهم خواهند بود .

دکتر محمد آشوری تازیانی یاد آورشد:متاسفانه یکی از مشکلات عدیده که از گذشته تاکنون وضعیت خرید و فروش مسکن را درشهرها نابسامان کرده است وجود دلالان و واسطه گران بوده که برای نظارت وکوتاه کردن دستان این افراد سودجو نیازمند تصمیمات نظارتی می باشد .

نماینده مرکز هرمزگان تاکید کرد : باید تصمیماتی اتخاذ گرددکه قیمت مسکن از وضعیت بحرانی موجود خارج شودواین امربا هم افزایی قوای سه گانه ، همکاری مردم و مراجع ذیصلاح امکان پذیراست .

وی تصریح کرد : قطعا مجلس یازدهم با همراهی دولت تصمیمات خوبی را دراین راستا اتخاذ خواهند نمود تا این مشکل که درجامعه به عنوان دغدغه اصلی شهروندان به شمار می آید مرتفع گردد.

آشوری خاطرنشان کرد :بانک ها می توانند با اعطای تسهیلات نقش موثری را حل مشکلات مسکن داشته باشند کما اینکه در گذشته هم اقداماتی انجام شده است ولی باید با شدت و سرعت بیشتری این مهم صورت گیرد .

این نماینده مجلس عنوان نمود:حل معضل مسکن جدا از سایر بخش های اقتصادی امکان پذیر نیست. مسکن جزئی از منظومه ی اقتصاد کل بوده و به همین خاطر رشد و رونق و حل مشکلات آن جز از طریق حل مشکلات سایر اجزا امکان پذیر نیست.

نماینده مردم بندرعباس، قشم ، بندرخمیر ،حاجی آباد و بو موسی درادامه بیان کرد :یکی از اقدامات بسیار خوبی که در روستاها و مناطق محروم  نباید آن را نادیده گرفت اقدامات ساخت و بهسازی بنیاد مسکن کشور و حساب 100 حضرت امام (ره) می باشد و ازطرفی مهاجرت شهربه روستاها را رونق بخشیده است وبا توجه به مشاغل کشاورزی ،دامداری و کارگاههای تولیدی درروستاها می تواند نقش اساسی و قابل توجهی را در کشور به سمت رشدو توسعه زیر ساخت هارا سوق دهد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار