نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت سرزده از ادارات مستقر در‌ گرگان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج و به نقل از فارس گرگان، نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت سرزده از ادارات مستقر در‌ گرگان بازدید کردند.

بازدید سرزده نمایندگان گرگان از ادارات گلستان

در این دیدار و بازدید از مخابرات استان گلستان پیگیری مشکلات زیرساختی و ارائه خدمت مطلوب به مشترکان و‌ مردم به خصوص مشکلات آنتن‌دهی در روستاهای استان، طرح مشکلات کارکنان و مباحث مشابه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ساعت ۸:۳۰ صبح دومین بازدید امروز از اداره‌کل تامین اجتماعی گلستان بود . در  دیدار و بازدید از اداره‌کل تامین اجتماعی گلستان مشکلات مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، نگرانی و نقدهای کارکنان تامین اجتماعی گلستان به ویژه مشکلات نیروهای شرکتی، مشکلات مردمی و افراد تحت پوشش این اداره‌کل مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.

گفتنی است غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی‌اش در گرگان گفت: سرلوحه حرکت ما مکتبی است که شهید سلیمانی پیش روی ما گشود که چند شاخصه در این مکتب برجسته است که برترین آن پایبندی به راه عزت‌بخش شهدا است.

منتظری اظهار کرد: در ۱۵ روز گذشته به چشم انگیزه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان گلستان را دیدم.

وی ادامه داد: این دوره به دلیل وجود قابل توجه نخبگان در مجلس شورای اسلامی، مجلسی کارآمدتر از گذشته خواهیم داشت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرلوحه حرکت ما مکتبی است که شهید سلیمانی پیش‌روی ما گشود که چند شاخصه در این مکتب برجسته است که برترین آن پایبندی به راه عزت‌بخش شهدا است.

 اگر من و امثال من حضور شهدا را کنار خودمان حس کنیم پای ما نمی‌لغزد

 منتظری گفت: ما در ادامه مسیر باید نگاهمان به سمت راهی باشد که سردار شهیدمان پیش‌روی ما گذاشته است و کاری کنیم که گره از کار مردم باز شود.

 

بازدید سرزده نمایندگان گرگان از ادارات گلستان

وی تاکید کرد: اگر من و امثال من حضور شهدا را کنار خودمان حس کنیم پای ما نمی‌لغزد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسی که نماینده مردم است اجازه ندارد برابر مردم جناحی و گروهی عمل کند و بگوید فلان فرد به من رای داده یا نداده است و این مکتب حرکت شهید سلیمانی است.

ما باید به داد مردم برسیم و‌مشکلات مردم را حل کنیم

 منتظری متذکر شد: ما باید به داد مردم برسیم و‌مشکلات مردم را حل کنیم، انقلابی بودن شاخصه حرکت ما است.

 

بازدید سرزده نمایندگان گرگان از ادارات گلستان

وی بیان کرد: ابروگشادگی و برخورد خوش با مردم یکی دیگر از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی است و این اصول باید مدنظر در رفتار خودم و افراد فعال در دفتر با مردم باشد، مردم ما امروز حال خوشی ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: اعتماد و امیدآفرینی گام مهمی است که مجلس فعلی باید بردارد چون این مجلس نخستین مجلس گام دوم انقلاب اسلامی است.

 

ارسال نظرات