دبیر رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان میناب گفت: از نیمه شعبان تا لیالی قدر تعداد یازده هزار و ۲۲۹ بسته معیشتی بین نیازمندان و خسارت دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۱۶۶۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

احمد رنجبر زاده دبیر رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان میناب در گفتگوی اختصاصی با بسیج با اشاره به توزیع تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۹ بسته معیشتی بین نیازمندان اظهار کرد: در پنج مرحله از رزمایش کمک مومنانه بسیج از نیمه شعبان تا لیالی قدر، بسته های معیشتی در شهرستان توزیع شده است.

دبیر رزمایش کمک مومنانه میناب افزود: در مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه توانستیم تعداد ۴هزار و ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۲۲ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کنیم.

رنجبرزاده ادامه داد: ارزش ریالی تعداد ۱۱ هزار و ۲۲۹ بسته معیشتی، ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که در روزهای آینده نیز مرحله ششم رزمایش با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان شناسایی شده در این شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این در مرحله اول این رزمایش، ۱۴۱۳بسته معیشتی به ارزش۲۱۲میلیون تومان، مرحله دوم۲۳۲۶بسته به ارزش۳۴۸ میلیون و ۹۰۵ هزارتومان بین نیازمندان توزیع شد.

دبیر رزمایش کمک مومنانه میناب تصریح کرد: طی مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه۱۰۸۰بسته معیشتی به ارزش۱۶۱ میلیون و۹۴۵ هزارتومان و در مرحله چهارم ۲۳۰۰بسته هر بسته ۳۰۰ هزار تومان به ارزش ۶۹۰میلیون تومان که جمعا۷۱۱۹ بسته به ارزش یک میلیارد و چهارصد دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان تهیه وبین نیازمندان توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از نیمه شعبان آغاز شده و تا شکست ویروس کرونا در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات