مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: اقتدار سپاه باعث امیدواری جبهه انقلاب و اسلام می شود و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در تیپ 44قمر بنی هاشم(علیه السلام )به مناسبت سالروز تشکیل سپاه به خبرنگار ما گفت: دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که ایستادگی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب را سر لوحه خود قرار داد و باگفتن نهِ بزرگ به شرق و غرب،  اولین انقلاب را در دنیا به پا کرد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران زمین کند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشهای الهی نظام ما بوده و خواهد بود و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند:سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است؛ چرا که از بطن انقلاب روئیده، رشد کرده و به کمال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: دوم اردیبهشت را امام عزیز (رضوان الله تعالی علیه) تاسیس نهاد. سپاه را طی  فرمانی به شورای انقلاب اعلام فرمودند و هدف از تشکیل آن پیاده کردن اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی بوده است.

دهقانی تصریح کرد: در سالروز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده به جهت اینکه سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت از نظام اسلامی و دستاورد های آن درسی است که پاسداران انقلاب اسلامی از حماسه حسینی گرفته و آن را خط مشی اصلی خود قرار داده اند.

وی افزود: فعالیتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. سپاه در خنثی کردن توطئه های گروهک های معاند، پاسداری از کیان اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور نقش بسزایی ایفاد کرده که حضرت امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

حجت الاسلام دهقانی، تأکید کرد: سپاه برای بقاء، شکوه و سرافرازی نظام اسلامی در همه عرصه ها حضور فعال داشته و نقش ویژه ای ایفا کرده که دوست و دشمن بر نقش بی بدیل این نهاد انقلابی اعتراف دارند و اقتدار سپاه باعث امیدواری جبهه انقلاب و اسلام می شود و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به ارمغان می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت:  سپاه در حفاظت از شخصیتها

و امنیت پرواز، سازندگی و محرومیت زدایی، دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام، امنیت داخلی و مرزها و دفاع از سلامت آحاد مردم در رویدادهای اخیر و شیوع ویروس کرونا، نشان داد که یک نهاد انقلابی و جهادی است که کارآیی بالایی در عرصه های گوناگون دارد.

حجت الاسلام دهقانی، نقش سپاه در پزشکی و فناوری های دانش بنیان و مقابله با جریان های نفوذ معاندین، ساخت و بکارگیری تجهیزات نوین و افزایش قدرت بازدارندگی دفاعی و بومی سازی علم تولید موشک های پیشرفته نقطه زن و پهبادهای بروز را از دیگر جلوه های پیشرفت و تعالی این نهاد برشمرد.

وی گفت: سپاه پاسداران به عنوان بال تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، که با وحدت و همدلی با سایر نیروهای مسلح و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با جهش تولید و با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف نظام مقتدرانه از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

ارسال نظرات