حجت الاسلام حسینیان گفت: اجرای رزمایش کمک مومنانه فرصتی است که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد.
کد خبر: ۹۲۳۳۰۸۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت حلول سال جدید و ایام پرفضیلت ماه شعبان،  با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: گرچه این ویروس منحوس صدمات، استرس ها و  مرگ و میر را به همراه داشت؛ اما این بلیه ثمراتی نیز دارد، که می تواند بشریت را در اه اتحاد در مسیر توحید و یک مقدمه سازی برای ظهور آماده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تصریح کرد: آشکار شدن ضعف انسان و علم و امکانات بهداشتی و ضعف تسلیحات نظامی کشورهایی که ادعای ابرقدرتی دارند در برابر این ویروس جلوه دیگری بود، که بالاتر بودن قدرت لایزال الهی از همه قدرتها و پیشرفتها را نشان داد.

وی تاکید کرد: در این جریان تفاوت انسانیت و اخلاق واقعی با انسان پرستی و خود پرستی قدرتهای مستکبر و وحشی غرب بیش از پیش روشن شد.

حسینیان با بیان اینکه این ویروس چهره نفاق را هم نشان داد، بیان کرد: در این قضیه بیش از پیش چهره واقعی نفاق و دشمنان واقعی آشکار شد. کسانی که با قصد و غرض و به نیت تخریب نظام و اسلام سخنانی را بیان کردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، بیان داشت: کمک مومنانه خیلی فراتر از کمک مالی است و حمایت مالی یکی از مصادیق کمک مومنانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری گفت: رزمایش کمک مومنانه یک فرصتی است که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به سایر نظامهای جهانی معرفی می کند.

وی ترویج مشاغل و حرفه های خانگی با آموزش از طریق فضای مجازی  برای رونق کسب و کارهای خانگی در جهت مقابله با آثار کرونا در بین مردم را از جمله راههای مقابله با مشکلات اقتصادی در ایام کرونا عنوان کرد.

وی تاکید کرد: خانواده ها در این روزها که تاکید بر خانه ماندن می شود از این فرصت برای آموزش سبک زندگی اسلامی و بهداشت از منظر اسلام و آموزش مشاغل خانگی به فرزندان بهره ببرند.

ارسال نظرات