خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری و کارمندی میانه در گفتگو با بسیج:

مرحله دوم ضدعفونی معابر و اماکن میانه آغاز شد

مسئول بسیج کارگری کارمندی میانه با یادآوری خدمات گروه های جهادی بسیج در گام اول مبارزه با کرونا، اظهار داشت: مرحله دوم گندزدایی معابر توسط بسیجیان حوزه شهید کلاهدوز آغاز شده است.
کد خبر: ۹۲۳۲۸۱۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر گفت: گروه های جهادی "شهید حاج قاسم سلیمانی" این حوزه در پرخطرترین و آلوده ترین مناطق میانه، کار ضدعفونی و گندزدایی را آغاز کرده اند و تا پاک سازی کامل این مناطق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

   وی با گلایه از عدم رعایت مسائل بهداشتی و ترددهای بی جا توسط برخی از همشهریان، اظهار تاسف کرد: برخی از همشهریان عزیز به دلیل عدم آگاهی از شدت میزان خطر این بیماری، به جای تقدیر از جهادگران بسیج، متاسفانه برخوردها و رفتارهای نامناسبی با آنان داشته و حتی در مواردی شاهد برخوردهای فیزیکی و مقاومت جاهلانه در برابر ضدعفونی معابر بوده ایم.

   کیانی اضافه کرد: نیروهای داوطلب مردمی و بسیجیان صرفا به خاطر رضای خدا و بدون دریافت حتی یک ریال، جان خود را برای مردم به خطر انداخته، در معرض بیماری قرار گرفته و علاوه بر این، ریه هایشان از استنشاق محلولهای شوینده دچار آسیب می شود و انتظار ما این است که در مقابل اینهمه اخلاص، مردم نیز همکاری لازم را با این عزیزان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها