خبرهای داغ:
در این هفته ها که کرونا جدای از تعطیلی همه فعالیت های اجتماعی و همچنین قرنطینه کردن مردم درون خانه ها ورزش را هم به تعطیلی کشانده است.
کد خبر: ۹۲۳۲۱۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان, تیم های فوتبال باشگاهی و ملی نیز از این قائده مستثنا نیستند و اکنون همه لیگ های فوتبال در بسیاری از کشورها در اوج رقابت ها به تعطیلی کشیده شدند.

در ایران نیز فوتبال از اواسط اسفند وارد تعطیلی شد و شاید این تعطیلی بهترین فرصت برای تیم هایی باشد که از مشکلات عدیده مدیریتی و مالی رنج می برند تا بتوانند خود را برای ادامه رقابت ها آماده کنند.

سردار بوکان نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور یکی از این تیم های خوش شانس است که با همه گیر شدن ویروس کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال می تواند به طور جدی در حوزه های مدیریتی و مالی خود بازنگری کند و اقدامات مهمی را در راستای تقویت فنی تیمی انجام دهد.

سردار بوکان تا قبل از تعطیل شدن رقابت ها با مشکلات عدیده مدیریتی، فنی و مالی رو به رو بود و همین مسائل سبب شد سردار طی چند هفته از رده سوم لیگ به رده دهم سقوط کند و چه بسا اگر رقابت ها ادامه پیدا می کرد هم اکنون شاهد سقوط این تیم محبوب به رقابت های لیگ دسته سوم  بودیم.

در حالی سردار بحران زده وارد تعطیلات کرونایی شد که تا پیش از این ماجرا از 21 بازی تنها توانسته بود 25 امتیاز کسب کند و همچنین مربی نام اشنای خود را نیز از دست داده بود.

حال با شیوع کرونا و به تعطیلی کشاندن فوتبال همچون بسیاری از ورزش های دیگر فرصت بسیار مغتنمی است که مدیران ورزش در بوکان تصمیم بسیار جدی برای یکی از محبوب ترین تیم های فوتیال ایران در لیگ دسته دوم بگیرند.

بسیاری از منتقدان سردار بر این باورند که این تصمیم می تواند به پایان دادن حضور این تیم شهرستانی در رقابت های دسته دوم فوتبال کشور منتهی شود، زیرا این افراد بر این باور هستند که در حالی شهر بوکان پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری برای ساپورت باشگاهی در سطح لیگ دسته دوم را ندارد چه بهتر که شانس خود را در لیگ های پائین تر امتحان کند.

اما موافقان سردار که دست بر قضی بسیار زیاد هم هستند بر این امید هستند که در دوران کرونا مدیران بوکانی تصمیمی جدی برای حضور پرقدرت سردار جهت ادامه رقابت های لیگ بگیرند.

حتی این افراد امیدوارند تا با تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال لیگ در همین نقطه به پایان برسد تا مسئولان در بوکان به همراه پیشکسوتان شهرستان بتوانند با تصمیمات کارشناسی شده و جذب اسپانسر های مالی و رفع مشکلات مدیریتی و فنی تیمی پرقدرت را روانه رقابت های فصل بعد کنند.

بی تردید سردار به این تعطیلات نیاز داشت و باید مدیون کرونا باشد زیرا اگر این ویروس نبود چه بسا اکنون سردار بعد از چهار سال حضور در لیگ دسته دوم به رقابت های پائین تر سقوط کرده بود.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات