مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار، کمیته نرخ‌گذاری این سازمان، ضمن رصد مستمر و روزانه بازار، نرخنامه‌هایی را به تمامی میادین میوه و تره بار ابلاغ می‌کند که اجرای آن برای تمامی بهره‌برداران و غرفه‌داران الزامی است.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۳۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید راد با اشاره به نوسانات قیمت برخی از کالاها در بازار که گاه به ضرر مصرف‌کننده و گاه به زیان تولیدکننده تمام می‌شود، افزود: به منظور رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، کمیته نرخ‌گذاری در برخورد با نوسانات برخی از محصولات در بازار، اقدام به اعمال نرخ موردی برای آن کالا می‌کند.
راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور تثبیت بازار از طریق تعدیل قیمت‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ است، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان با ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از اهداف و اولویت‌های مهم این سازمان است و این موضوع ما را ملزم می‌کند تا بر قیمت کالاهایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، به طور مستمر و منظم، نظارت داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از روند نزولی قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار طی ماه‌های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: انتشار و گسترش ویروس کرونا و تعطیلی یا محدود شدن فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها که منجر به کاهش نسبی مصرف مرغ در کشور شده، روند کاهش قیمت مرغ را تسریع کرده است.
گفتنی است، بر اساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بسته‌بندی کیسه‌ای در میادین میوه و تره بار از صبح امروز به 8790 تومان رسیده و این در حالی است که هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بسته‌بندی بشقابی نیز با قیمت 8900 تومان در میادین عرضه می‌شود.

ارسال نظرات