مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: برای هرگونه همکاری با مدافعان سلامت آمادگی داریم.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۱۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

 سرهنگ پاسدار احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با تقدیر از مجموعه بهداشت و درمان سپاه شهداء و معاونت سلامت آموزش و پرورش استان در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: امروز جامعه ما بالاخص هم‌استانی‌ها شرایط سختی را در رابطه با بیماری و شیوع این ویروس منحوس پشت سر می‌گذرانند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا زندگی مردم را با برخی سختی‌ها روبه رو کرده است، در این شرایط سخت جامعه خدوم و زحمت‌کش عرصه سلامت همانند 8 سال دفاع مقدس در خط مقدم قرار دارند و در دفاع از سلامت شهروندان جانفشانی می‌کنند و مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه این جانفشانی‌ها را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملوء از داستان‌هایی درباره ایستادگی و مقاومت ملت است، خاطرنشان کرد: بدون شک این امتحان الهی را نیز با سربلندی پشت‌سر خواهیم گذاشت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم تامل پیرامون منویات رهبری در ارتباط با این موضوع تاکید کرد و گفت: فرمایشات ایشان در همه زمینه‌ها به طور قطع راهگشا است، پس باید ضمن صبر و بردباری و عنایت به سخن بزرگان برای عبور از بحران کنونی تلاش کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ما نیز به سهم خود برای هرگونه همکاری با مدافعان سلامت یا سایر بخش‌های فعال آماده هستیم، اظهار کرد: با حفظ روحیه تعامل و هم‌افزایی می‌توان هر مشکلی را هرچند بزرگ باشد پشت سر گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات