واحدهای تولید کننده ی مواد بهداشتی و شوینده، کارگاههای تولیدی پوشاک با تغییر در محصول تولیدی خود با پشتیبانی حداکثری ظرفیت های موجود، در اقدامی جهادی وارد عمل شدند تا هر کدام سهمی در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ایفا کرده باشند.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۵۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، واحدهای تولید کننده ی مواد بهداشتی و شوینده، کارگاههای تولیدی پوشاک با تغییر در محصول تولیدی خود بنا به ضرورت و نیاز استان و کشور با پشتیبانی حداکثری ظرفیت های موجود، در اقدامی جهادی وارد عمل شدند تا هر کدام سهمی در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا ایفا کرده باشند.

سرهنگ براتزاده مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان ضمن بیان اینکه امروز جلوگیری از شیوع و مبارزه با اپیدمی ویروس ناشناخته کرونا یک وظیفه ی همگانی ا ست گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، این سازمان توانسته است با جلسات مختلف و پیگیری های سازمانی و حضور میدانی در کارگاه ها و واحدهای تولیدی، اقدامتی را به انجام برساند.

براتزاده افزود: با شناسایی و فعال نمودن ظرفیت کارگاه های موجود در استان، همراه با سایر دستگاه های اجرایی و کمک های مردمی، به منظور تامین نیازهای مردم، وسایل بهداشتی و مایحتاج مرتبط ، جهت مبارزه همه جانبه با این ویروس منحوس و خطرناک، اقداماتی از قبیل تهیه انواع مواد ضدعفوني کننده و توزیع آن بین مردم انجام گرفت.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: بکارگیری گروههای جهادی، فعالسازی و تقویت کارگاههای تولیدی مرتبط با تولید لباس پرستاری و ماسک، مواد ضدعفونی کننده وپدالکلی  از دیگر اقداماتی بود که در سطح استان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات