پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، به انجام رسید.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۲۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری، پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم ، به انجام رسید. وقتی که امام آمد، لاله ها سر از خاک برآوردند و فرشی برای گام های پرصلابت او شدند.دهه فجر انقلاب آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید. وقتی امام آمد، آزادی به خانه ها برگشت، استقلال خویش را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست مبارک او بنیاد نهاده شد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ است و امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

درست در چهل و یک سالگی انقلاب به وداع چهلمین روز سردار دلها میرویم و چه ناباورانه است این زخم عمیق . دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ما ملت ایران هرگز از خون شهدایمان نمی گذریم و این سرزمین که به بهای جان فرزندانمان بدست آورده ایم بدست بیگانه نمیدهیم. ما سردارها داده ایم تا ایران، ایــران بماند . سردارعزیز ما مانند ابوالفضل دست و سر داد و در این #فجر_سلیمانی جایش خالیست. بیش از چهل سال آسایش و آرامش را از خود گرفتی تا بیش از چهل سال مردمت در آرامش باشند اما حیف که در جشن بیش از چهل سالگی انقلاب چهل روز است که جای خالی تو حس می شود.

امروز استکبارجهانی و مدعیان غربی با لفاظی و ژست حقوق بشری به دنبال فریب ملت ها هستند و این مدعیان دروغین حقوق بشر هیچ گاه دست از دشمنی خود با ملت آزاده ایران برنداشته و با تحریم و تهدید به دنبال دسیسه علیه انقلاب اسلامی هستند اما انقلاب اسلامی با وجود مردم بصیر و جوانان انقلابی با قدرت به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

ما جوانان انقلابی در کانون بسیج هنرمندان شهرستان کازرون با لبیک مجدد به آرمانهای انقلاب اسلامی و با سر لوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با اراده ای برگرفته از اراده شهدای کشور عزیزمان محکم و استوارتر از پیش پای در راه انقلاب گذاشته و آماده جانفشانی در خطوط مقدم دفاع ازانقلاب و هرگونه تهاجم خصوصا در جنگ نرم دشمن هستیم.

 کانون بسیج هنرمندان شهرستان کازرون ضمن دعوت از مردم بابصیرت، انقلابی و شریف شهرستان کازرون برای شرکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، هنرمندان این کانون نیز در صف اول راهپیمایی بزرگ 22 بهمن حضور خواهند داشت.

یا صاحب الزمان! جوانان برای خرسندی ات جان در دایره ي شهادت گذاشتند و مردان مان موی در ساحت انتظار، سپید کردند و پیران مان بی تاب لحظه ي دیدارت از سرای دنیا کوچیدند؛ آقاجان هادیمان باش تا "هادی" باشم.

ارسال نظرات