نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد:دانش آموزان نه تنها امانت پدر و مادر بلکه امانت یک نسل و یک انقلاب در دستان معلمان هستند.
کد خبر: ۹۲۱۳۴۹۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج؛به مناسبت آغاز دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیران،معلمان و جمعی از مسئولین مؤسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر زنجان با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست آیت الله خاتمی ضمن تبریک ایّام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلارمی و خیر مقدم به مسئولین و کارکنان این دو مؤسسه ضمن مثبت ارزیابی کردن تأسیس مدارس رزمندگان و راهیان کوثر وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش است تلفیق علم و ایمان را برای دانش آموزان فراهم نماید ،تصریح کرد: در پیشبرد اهداف این مجموعه باید در قدم اول کیفیت و روحیه کار جمعی که لازمه کار پرورشی است مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن کشور به شمار می رود افزود:دانش آموزان نه تنها امانت پدر و مادر بلکه امانت یک نسل و یک انقلاب در دستان معلمان هستند.

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه سه گروه برای آموزش و پرورش سرمایه گذاری میکنند یادآور شد:نخستین گروه خانواده هستند که ثمره یک عمر زندگیشان را در اختیار آموزش و پرورش قرار میدهند.دومین گروه آموزش و پرورش است که لشکر چند میلیونی معلمان و کارکنانش را در اختیار تعلیم و تربیت قرار می دهد.سومین گروه حکومت ها هستند که سنگین ترین بودجه و هزینه ها را در این زمینه سرمایه گذاری میکنند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که میفرمایند:من جرب المجرب حلت به الندامه(هر کس که تجربه شده را دوباره تجربه کند پشیمان میشود) عنوان کرد:از تجربیات مثبت گذشته استفاده کنید و نقاط ضعف را تکرار نکنید.

در ادامه این نشست اکبر رجبی؛ مدیر مؤسسه راهیان کوثر و رزمندگان اسلام استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک و تهنیت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های مثبت و ارزنده صورت گرفته در مجموعه مدارس بنیاد تعاون بسیج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

رجبی تعلیم و تربیت را یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)برشمرد و از متولیان امر در این زمینه بالاخص نمایندگی ولی فقیه در استان خواست با ارائه رهنمود این مجموعه را در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت یاری نمایند.

در پایان نمایندگانی از مدارس مؤسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و مؤسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر استان به گزارش عملکرد و بیان دیدگاه پرداختند.

ارسال نظرات