حجت الاسلام فتحی گفت: دشمن از هر فرصتی برای انتشار اخبار دروغین، روایت های جعلی و تاریخی کذب در جهت بی ارزش نشان دادن مسائل دینی استفاده می کند و جوانان باید نسبت به این مسائل، هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۲۰۴۱۲۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

حجت الاسلام احمد فتحی کارشناس مسائل دینی و اعتقادی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در تلاش است تا ذهن جوانان امروزی را نسبت به مسائل دینی و اعتقادی بدبین نماید، اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای انتشار اخبار دروغین، روایت های جعلی و تاریخی کذب در جهت بی ارزش نشان دادن مسائل دینی استفاده می کند و جوانان باید نسبت به این مسائل، هوشیار باشند.
وی ادامه داد: نیاز است که روحانیون و کارشناسان دینی و اعتقادی، حضور پررنگی در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی در جهت پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی داشته باشند و نگذارند که دشمن در این فضاها، بتواند اسلام امریکایی را در میان جوانان امروزی ترویج دهد و باعث کم رنگ شدن اسلام ناب محمدی شود.
حجت الاسلام فتحی گفت: تفکرو روحیه بسیجی باعث می شود که دشمن جرات انداختن نگاه کج به کشورمان را نداشته باشید و تقویت روحیه بسیجی در میان مسئولان باعث می شود که بیش از پیش به اتکا به خودمان تکیه کنیم و بدون نیاز به بیگانگان، تلاش کنیم که کشورمان را آبادتر نماییم و اجرای اقتصاد مقاومتی، یکی از مواردی است که بسیج به طور جدی در آن وارده شده است و به شرط حمایت دولت از این گونه موضوعات، مشکلات اقتصادی در جامعه را می توان به بهترین شکل ممکن حل نمود.
وی تاکید کرد: بسیج یک نیروی مردمی و انقلابی است که مردم در تشکیل آن، اثرزیادی داشته اند و نخستین اثرات آن را می توانیم در دوران هشت سال دفاع مقدس ببینیم. مردم کشورمان بسیجی وار به جبهه ها رفتند و نگذاشتند که سنگرها خالی بماند و در نهایت، پیروزی در مقابل رژیم بعث عراق را برایمان به ارمغان رساندند و در مواقع بحرانی همچون سیل و زلزله، شاهد اعزام گروه های بسیجی و داوطلبانه به مناطق بحران زده هستیم و بسیج در این عرصه، اقدامات موثر و زیادی انجام داده است.

ارسال نظرات