رشد ۵.۷ درصدی تولید نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از رشد ۵.۷ درصدی برنامه‌های تکلیفی تولیدی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد و افزود: در طرح ۲۸ مخزن که پنج مخزن ما نیز گنجانده شده، ۴۲ هزار بشکه به تولید نفت فعلی اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۲۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، قباد ناصری با بیان این‌که حدود ۷۰ تا ۸۰  درصد کالاها و قطعات یدکی را از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: این باور وجود دارد که تولیدات داخلی از مراحل ابتدایی و میانی عبور کرده و در مراحل عالیه به‌سر می‌برد.

وی با تاکید به این مساله که اعتماد به نفس شرکت‌ها بسیار افزایش یافته است، تصریح کرد: کیفت محصولات تولیدی در داخل کشور بسیار بهبود یافته، به‌گونه‌ای که می‌توانیم این باور را داشته باشیم که در آینده، از هیچ محصول خارجی در صنایع نفت و گاز استفاده نکنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به فرسوده بودن تاسیسات، اظهار کرد: این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بهره‌بردار خاورمیانه است و از نظر گستره جغرافیایی بزرگ‌ترین شرکت با بیش‌ترین پراکندگی است اما باوجود این پراکندگی و قدمت تاسیسات، خطوط لوله و غیره کار بهره‌برداری به نحو احسن در این شرکت در حال انجام است.

ناصری با بیان این‌که به دلیل پایش مستمری که روی خطوط لوله، تاسیسات و تجهیزات انجام می‌گیرد، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی در منطقه نداشته‌ایم، تصریح کرد: در سه سال گذشته، پنج واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی بازسازی و به‌سازی شده‌اند و باقی تاسیسات نیز اکنون در حال بازسازی و به‌سازی هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات