مسئول جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح، رویکردهای اصلی و کلان این بنیاد را در آینده تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، دکترسید محمد یاشارنادری مسئول جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح طی گفتگویی گفت: در وهله اول وظیفه دارم تشکر و قدردانی از زحمات کلیه مدیران بنیاد و انجمن های تخصصی ابراز نمایم.ما در این مرحله جدید از حیات بنیاد وظیفه داریم که ضمن حفظ دستاوردهای سالیان گذشته، که به جرأت بزرگترین منبع و مرجع در حوزه هنر مقاومت کشور می باشد، در بحث جنگ نرم حضور فعال و جدی تری داشته باشیم.
نادری افزود: جنگ امروز جنگ نرم است و دشمنان انقلاب از طریق جنگ نرم امروزه در مرحله های گوناگون وارد مقابله و تخاصم با نظام شده اند . اگر در ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شهید و جانباز می دادیم، امروز هم در عرصه جنگ نرم شهید و جانباز داریم و به نوعی مبارزه ادامه دارد، با این تفاوت که اگر در گذشته تهدید دشمن با موشک و توپ و خمپاره بود امروزه نوع مبارزه عوض شده و خانواده و فرزندان در معرض این تهدیدات هستند حال در این میدان و جدال نابرابر، عده ای مردانه در حال جنگیدن هستند و الحمدالله جبهه فرهنگی انقلاب نیز در خط مقدم این پیکار است و خوب عمل میکند.
وی اضافه کرد: اکنون در جنگ نرم ما به مرز توانمندی رسیده ایم و به فرموده مقام معظم رهبری دشمن در جنگ نرم هم از ما شکست خورده و کاری نتوانسته از پیش ببرد. به عنوان مثال اربعین حسینی و پیاده روی عشاق سید الشهدا(ع) مهمترین نمونه برای شکست دشمن در جنگ نرم است. از دیگر موارد شکست دشمن حضور فعال اقشار مختلف مردم در کاروان های زیارتی راهیان نور است که رزمندگان و شهدای مدافع حرم دست پرورده و در امتداد همین جریان ها هستند.
وی در خصوص رویکرد جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: امروزه در آستانه دهه پنجم انقلاب ، ابزارهای مقابله با دشمن تغییر کرده و رسالت امروز روایت فتح شبهه زدایی گره گشایی ذهنی از جامعه و رفع اثرات مخرب تلقین های منفی دشمن در جامعه است که هدف دشمن از این کار، ناکارآمد جلوه دادن جریان انقلاب اسلامی است.
نادری همچنین افزود: رویکرد دیگر بنیاد، روایت فعالیت های حاضر است. امر.ز فرزندان انقلاب 40000 پروژه محرومیت زدایی را در سراسر کشور در حال انجام و بهینه سازی دارند و ما باید راوی خدمات مجاهدت گونه این عزیزان نیز باشیم.
بنیاد فرهنگی روایت فتح با انجمن های تخصصی خود در حوزه های هنری نظیر: سینمایی، تئاتر، تجسمی،انتشارات و... این توان را دارد که راوی دستاوردهای انقلاب باشد و بتواند اسلوب و شیوه متفاوتی از فن آوری نرم هویت ساز نظیر اردوهای راهیان نورارائه دهد. بنده به عنوان خادم هنرمندان متعهد به آرمان های انقلاب اعلام می کنم که بنیاد فرهنگی روایت فتح با تمام توان تخصصی، فنی، لجستیکی، مادی و معنوی خود در خدمت جوانان هنرمند متعهد انقلابی به عنوان جوان مومن انقلابی عازم می باشد و ان شا الله به عنوان مرکزی برای جریان سازی فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.
گفتنی است سید محمد یاشارنادری با حکم سردار غیب پرور جایگزین محمد حبیبی شد و هدایت بنیاد فرهنگی روایت فتح را بر عهده گرفت.

ارسال نظرات