موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود به مناسبت میلاد حضرت مسیح، حادثه تلخ آتش سوزی در زاهدان، ارتحال آیت الله شاهرودی و حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد پیام‌های جداگانه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۰۱۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، در پیام‌های جداگانه‌ای اتفاقات اخیر در کشور از جمله وازگونی اتوبوس دانشگاه آزاد، ارتحال آیت الله شاهرود، حادثه تلخ آتش سوزی مدرس در زاهدان و میلاد حضرت مسبح را گرامی داشت.
متن پیام‌های به شرح ذیل است:
پیام سانحه دلخراش اتوبوس دانشگاه آزاد
بسم ا... الرحمن الرحیم
وقوع حادثه غمبار و دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران که باعث جان باختن و مصدومیت تعدادی از این عزیزان شد موجب تأسف و تأثر مردم عزیزگردید و سراسر کشور را داغدار و اندوهگین کرد.
بر همه مسئولان و دست اندرکاران لازم است برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دردناکی بازنگری در مقررات پیشگیرانه و رعایت قوانین را در دستور کار قرار دهند و با بررسی همه جانبه ابعاد این حادثه در سریعترین زمان ممکن، دیگر شاهد چنین حوادث دلخراش و سختی نباشیم.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از درگاه خداوند منان صبر جمیل برای خانواده‌های داغدیده و سلامت کامل مجروحان حادثه را مسئلت می‌کند و این اندوه بزرگ را به مردم ایران تسلیت می‌گوید.
حادثه غم انگیز آتش سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان:
باکمال تأسف و تالم اطلاع یافتیم جمعی از دانش آموزان خردسال و گل‌های نوشکفته در حادثه تلخ  و دلخراش آتش‌سوزی دریکی از مدارس پیش‌دبستانی به دیار معبود شتافتند.
 بی‌شک وقوع این حادثه تأسف‌برانگیز، داغ بزرگی را بر دل تمام خانواده‌های این عزیزان، ملت ایران اسلامی   و همه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان نهاده؛ که صبر و تحمل آن را برای همگان سخت و دشوار کرده  است.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ضمن تقدیم مراتب تسلیت خود به والدین محترم، معلمان، همکلاسی‌ها و مردم شریف و صبور استان سیستان و بلوچستان، از خداوند متعال صبر و اجر جمیل برای مصیبت دیدگان این واقعه دلخراش مسألت می‌نماید.
میلاد حضرت عیسی مسیح (ع):
بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح (ع)، پیامبر صلح و دوستی و همچنین آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را خدمت تمامی پیروان پیامبر گرامی و شما هم‌وطنان بزرگوار تبریک می‌گویم.
این روز‌ها شاهد ناامنی در برخی از کشور‌های دنیا هستیم و امید داریم تا انسان‌هایی که در سراسر دنیا تشنه عدالت، صلح و محبت هستند با این اتفاق فرخنده بار دیگر نوید صلح و آرامش را بشنوند.
بدینوسیله موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، آرزوی سالی پر از معنویات، عدالت، انصاف، صلح و آرامش در سراسر دنیا برای تمامی انسان‌ها و بخصوص پیروان این پیامبر بزرگ را دارد.  
ارتحال آیت الله هاشمی شاهرود:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مجاهد، استاد برجسته حوزه علمیه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی ضایعه‌ای تأسف بار و مصیبتی جانسوز برای آحاد ملت شریف ایران و ارادتمندان آن مرحوم است.
این عالم برجسته و استاد حوزه علمیه در دوران حیات پربرکت خود برای گسترش علوم دینی و سیره اهل بیت علیهم السلام تلاش کردند و همچنین منشأ اقدامات و خدمات ارزشمندی برای کشور و نظام اسلامی بودند. در دوره ریاست ایشان بر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بسیاری از مسائل مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی از جمله سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری به خوبی در حال تدوین بود.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیت شریف ایشان و تمامی ملت شریف ایران و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه باریتعالی برای آن عالم ربانی علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینشان مسئلت می‌نماید.
ارسال نظرات