امام جمعه ساوه در گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان کمیجان مطرح کرد:
حجت الاسلام حسینی گفت:در واقع این حماسه نماد بصیرت مردم انقلابی ایران است که برای حفظ اصول اسلام، آرمان‌های انقلاب و استقلال وقتی متوجه عدم تبعیت سران از راه های قانونی و نفوذ دشمنان قسم خورده به درون آنها شدند به صورت خودجوش ایستادند.
کد خبر: ۹۰۹۵۴۹۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهر ساوه در همایش باشکوه گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان کمیجان گفت:ملت با اتحاد و انسجام انقلابی و درک توطئه های دشمنان و بدخواهان، در حماسه 9 دی از حریم نظام اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند.

وی افزود:مردم در طی ۸ماه فتنه گری با هدایت و بصیرت بخشی رهبر معظم انقلاب اسلامی فهمیدند دشمن با نقاب دوستی و نفاق آمده تا نظام اسلامی را براندازی کند .

امام جمعه ساوه بیان کرد:اولین ویژگی این فتنه، برنامه‌ریزی و ریشه ۲۰ ساله در میان سران فتنه و آقازاده‌ها بود که می‌خواستند نظام کشور را سکولار کنند.

وی اظهار کرد: پیچیدگی فتنه بود که دشمن توانست حتی خواص نظام را با خود همسو و مردود کند زیرا اسیر زیاده‌خواهی خود و خانواده شده بودند ، بعضی خواص نیز سکوت کردند و بعداً با رمز تکرار، فتنه جدید ایجاد کردند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد:همه به میدان آمده بودند و هدف مشترک براندازی نظام اسلامی و ولایت‌فقیه بود. جلساتی در آمریکا برگزارشده بود وهمان جا طرح احتمال تقلب برای انتخابات مطرح شد.

حسینی تصریح کرد: فتنه 88 با حضور مردم در 9 دی تمام شد اما 9 دی پایان فتنه‌ها نیست دشمن همیشه به دنبال فرصت‌طلبی و ایجاد اغتشاش و ناامنی است لذا همه باید متوجه باشند همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: هر حرف، هر اقدام، هر تحلیلی که به دشمن کمک کند در مسیر خلاف ملت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم متوجه شدند دشمن با نقاب و نفاق آمده و پای بیگانگان را به کشور بازکرده و هدفش براندازی اصل نظام اسلامی است که در این شرایط با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب بصیرت مردم و جدا شدن صفوف فتنه گران و حماقت جریان فتنه در عاشورای ۸۸ غبارهای فتنه کنار رفت و با حضور حماسی مردم در روز 9 دی کار را تمام کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ارسال نظرات