حجت الاسلام کلثومی گفت: یکی از وظایف ما بسیجیان این است که راه پیامبران، امامان و رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نائب برحق امام زمان (عج) را ادامه دهیم و .در خلق و خوی خود از علی بن موسی الرضا(ع) امام مهربانی ها بهره بگیریم.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۶۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، حجت الاسلام کلثومی گفت: هنگامی به فشار مشکلات بر روی ماست تنها کافی است بگوییم اَلسَّلٰامُ عَلَیک یٰا عَلِی ابْنَ مُوسَی الرِّضٰا الْمُرْتَضٰی. ناخودآگاه گشایش ها از راه میرسند و به راحتی حل می شوند.

وی اضافه کرد: حضرت رضا(ع)، دوران کودکى و جوانى را تا سال 201 هجری قمری در مدینه طیّبه که مهبط وحى بود در خدمت پدر بزرگوارش سپرى کرد و مستقیماً تحت تعلیم و تربیت امام هفتم(ع) قرار گرفت و علوم و معارف و اخلاق و تربیتى را که امام کاظم(ع) از پدرانش به ارث برده بود، به او آموخت.

هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد: امام رضا(ع) پس از هفده سال سکونت در مدینه و تبلیغ دین و ارشاد مردم، با نقشه و حیلۀ مأمون عباسی، راه خراسان را در پیش گرفت. آن حضرت پس از قبول اجباری ولایت عهدی مأمون و گذشت سه سال، در 55 سالگی به دست مأمون خلیفه عباسی به شهادت رسید.

وی در پایان گفت: یکی از وظایف ما بسیجیان این است که راه پیامبران، امامان و رهبر انقلاب اسلامی به عنوان نائب برحق امام زمان (عج) را ادامه دهیم و در خلق و خوی خود از علی بن موسی الرضا(ع) امام مهربانی ها بهره بگیریم.
ارسال نظرات