خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی سپاه امام سجاد (ع ) قزوین گفت: در این اردو بسیجیان به مدت ۷ روز در ردستای کلمین الموت شرقی جهت دیوار چینی محوطه مسجد روستا اقدام کردند.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۹۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

میثم زهرایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده رضایی سپاه امام سجاد (ع ) قزوین در گفت و با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در راستای رزمایش خدمت رسانی محمد رسول الله به مناطق محروم، بسیجیان حوزه مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی) اقبال شرقی در قالب اردوهای جهادی هفت روزه در مناطق محروم الموت شرقی حضور یافته و خدمت رسانی کردند.
وی خاطر نشان کرد: در این اردو بسیجیان به مدت ۷ روز در ردستای کلمین الموت شرقی جهت دیوار چینی محوطه مسجد روستا اقدام کردند.
زهرایی گفت: این اردوهای جهادی اثربخشی و کیفیت بالایی دارد و بسیجیان بدون کمترین چشم‌داشتی باتحمل سختی‌­ها توانسته‌­اند خدمات ارزشمندی را در مناطق محروم از خود به‌جای بگذارند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله عنوان کرد: بسیجیان در این اردو با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می‌کوشند.
وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان عنوان کرد و بیان کرد: جوانان باید قدر این فرصت را دانسته و از این مهم در راستای خودسازی استفاده کنند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها