مسئول بسیج سازندگی اردبیل گفت: در بخش خدمت رسانی در مناطق محروم، 1393 جهادگر بسیجی در قالب 149 گروه جهادی از استان اردبیل در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان مشغول به خدمت رسانی شده اند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

سرهنگ علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، به برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 اشاره کرد و گفت: چند سالی بود چنین رزمایشی در این حجم گسترده صورت نگرفته بود و امسال برای اولین بار اردوهای جهادی هم وارد این فاز شده است که به همین خاطر ما به ثمرات مطلوب این رزمایش در جامعه بسیار امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: پیش از آغاز رزمایش مسئولین استان نگران بودند که آیا امکان دارد بسیجیان در این حجم گسترده به میدان بیایند و خدمت رسانی کنند؟! اما با شروع رزمایش و با به میدان آمدن بیش از هزار جهادگر بسیجی متوجه ظرفیت عظیم بسیج شدند.

پیرجاهد در ادامه بیان کرد: در بخش خدمت رسانی در مناطق محروم، 1393 جهادگر بسیجی در قالب 149 گروه جهادی از استان اردبیل در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان مشغول به خدمت رسانی شده اند و به لطف خدا هر روز بر تعداد بسیجیان جهادگر نیز افزوده می شود.

ارسال نظرات