با صدور حکم اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان های شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع)، همه بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی مراغه «آموزشی» شدند.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از مراغه، پس از دو سال پیگیری های مداوم معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه، حکم اعتبار بخشی آموزشی یک ساله بیمارستانهای شهید بهشتی و امیرالمومنین(ع) از طریق شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد. بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی مراغه آموزشی شدند

معاون آموزشی پژوهشی و دانشجویی دانشکده در این خصوص گفت: پروژه آموزشی کردن بیمارستان های مذکور از سال ۹۵ شروع شد و با ایجاد بستر و زیرساخت های لازم و مناسب در این مدت تلاش براین بود تا مجوزهای لازم در این زمینه اخذ شود که با یاری خداوند و پیگیری های مداوم این امر محقق شد.

  غلامرضا فرید اعلایی در ادامه با اشاره به اهمیت بیمارستان آموزشی افزود: وجود بیمارستان آموزشی رابطه مستقیمی با جذب اعتبارات آموزشی، اخذ مجوز رشته های گوناگون تحصیلی و جذب هیات علمی دارد و همچنین باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش دانشجویان خواهد شد.
وی افزود: این اتفاق بدون شک و با توجه به هدف گذاری های کلان دانشکده و ترسیم نقشه پنج ساله در جذب رشته های تحصیلی جدید متناسب با نیاز حوزه سلامت جامعه، گام بلندی برای رسیدن به این مهم خواهد بود.

ارسال نظرات