محمد حسین رهنمای
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان، تصریح کرد: مادر گرامی حضرت اباالفضل العباس، در هر دوره ای از زندگی خود حامی ولایت بوده و دارای شخصیتی ولایی و آگاه به زمان بود.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۸۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد حسین رهنمای، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان؛ به مناسبت سالروز رحلت بانوی بزرگوار؛ فاطمه ام البنین با تشریح شخصیت والای ایشان خاطر نشان کرد: وی از خانواده ای بودند که در منطقه حجاز از نامداران عرب محسوب می شدند و انتخابشان برای همسری حضرت علی بن ابی طالب علیه السلام نشان از ارزش و جایگاه والای ایشان است.
ایشان بیان کردند: حضرت ام البنین معرفتی کامل به مقام اهل بیت علیهم السلام داشتند و خود را وقف دوستی این خاندان کرده بود به گونه ای که تلاش می کرد فرزندان علی جای خالی مادرشان را احساس نکنند و به پرستاری و نگهداری از آنان می پرداخت.
حجت الاسلام رهنمای گفتند: او بانویی عالم، صبور در برابر مشکلات و مصائب بود و علاوه بر خدمت به خاندان وحی خود نیز فرزندانی صالح تربیت کرد و از آنجا که کاملا مطیع ولایت بود فرزندان خود نیز بر این روش تربیت نمود که مصداق بارز آن وجود حضرت عباس بن علی بود که تا آخرین توان در راه ولایت و امامت ایستادگی نمود و در نهایت به شهادت رسید.
در پایان ایشان ضمن توصیه به درس آموزی از این بانوی برزگوار بیان کرد: همسر گرامی امیرالمومنین علی علیه السلام شخصیتی ولایی داشت و آگاه به زمان بود و در هر زمان سعی در تقویت ولایت و رهبری امام خود داشت و تمام دارایی خود و همچنین فرزندان خود را در این مسیر فدا نمود و خود نیز بعد از واقعه کربلا با عزاداری ده ساله خویش ظلم و ستمهایی که از طرف ظالمان بر امام زمانش وارد شده بود افشا نمود و همه را تحت تأثیر افشاگری خویش کرد.
انتهای پیام /
ارسال نظرات