فرمانده سپاه ناحیه درگز از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۰۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ تشریح کرد: در پی درخواست‌های مکرر مردم و مسئولین شهرستان درگز و با پیگیری‌های به عمل آمده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موافقت گردید بخش‌های لطف آباد، نوخندان و چاپشلو میزبان شهدای گمنام در ایام فاطمیه باشند.

وی گفت: پیکر مطهر شهدا پس از طواف در حرم مطهر رضوی عصر چهارشنبه دوم اسفندماه  وارد شهرستان خواهد شد و پس از استقبال توسط مسئولین شهرستان به مسجد امام حسین علیه السلام جهت برگزاری مراسم وداع با این شهدای گلگون کفن توسط مردم شهید پرور منتقل خواهند شد.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، بسیجیان، علما و روحانیون روز پنجشنبه سوم اسفندماه ساعت ۸ صبح از حوزه مقاومت بسیج مقداد (سپاه قدیم) آغاز و پس از گذر از خیابان‌های طالقانی، رضوان و امام خمینی (ره) و قرائت نماز در میدان آزادی شهرستان هر یک از پیکر شهدا به بخش مورد نظر خود منتقل خواهند شد.

فرمانده سپاه درگز گفت: مراسم وداع و تشییع و خاکسپاری این شهدا در هر یک از بخش‌های شهرستان به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: هر یک از بخش‌های شهرستان میزبان دو شهید گمنام می‌باشند، «لطف آباد شهید ۱۹ ساله در عملیات محرم و شهید ۱۹ ساله در عملیات کربلای ۴»، نوخندان «شهید ۲۰ ساله در عملیات محرم و شهید ۲۲ ساله در عملیات کربلای ۴» و بخش چاپشلو «شهید ۲۰ ساله در عملیات محرم و شهید ۳۰ ساله در عملیات بدر» در سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نایل و در مناطق عملیاتی «شرهانی»، «شرق دجله»، «ام الرصاص» تفحص شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها