مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج پارسیان گفت: انقلاب اسلامی از نعمتهای خداوندی است که باید قدردانی شود و دهه فجر زمان مناسبی برای یادآوری و بیان ارزش و جایگاه این نعمت الهی می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام محمد حسین رهنمای مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان در جشن انقلاب و بعد از نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس این شهرستان ضمن گرامیداشت دهه بابرکت فجر گفت: خداوند نعمت استقلال و امنیت را در قالب انقلاب اسلامی به ما عنایت کرده است و در صورتی که نسبت به این امر ناسپاسی صورت گیرد خداوند آن را از ما سلب می نماید.
وی افزود: دهه فجر باید روشنگری صورت گیرد و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می تواند در جهت اهمیت و جایگاه والای این نعمت اثر داشته باشد .
این مقام مسؤل ضمن بیان علت ایجاد انقلاب تصریح کرد: آنچه موجب شد این انقلاب با موفقیت ایجاد شود و در اصل دو رکن اساسی ایجاد این انقلاب را میتوان رهبری و مردم نام برد و همین دو اصل نیز به عنوان علت بقای آن شمرده می شود.
حجت الاسلام رهنمای دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان ارزش و جایگاه رهبری دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی رمز پیروزی بر تمام عواملی است که به نوعی موجب سست کردن پایه های فکری می شود و با بیان نقش رهبری در ایجاد و ابقای انقلاب اسلامی میتوان نقشه های شوم دشمن را ناکام نماید و از دهه فجر که فرصتی مناسب است باید به طور کامل در این امر استفاده نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار