محمد حسین رهنمای
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بشریت را تحت تأثیر قرار داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد پاسداراسحق مؤذن نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیاندهه فجر را فرصتی مناسب جهت بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب دانست و اظهار کرد: برنامه هایی در سطح ناحیه مقاومت و شهرستان پیش بینی شده است که تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی، لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب و نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام از اولویتهای این برنامه هاست.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: آنچه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به اینجا رسانده است؛ تکیه به خداوند متعال و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است و از روست که دشمن امروز وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته و می خواهد این وحدت را از امت اسلامی بگیرد.
فرمانده سپاه پارسیان تصریح کرد: بدون تردید واقعه انقلاب اسلامی و دهه فجر، بزرگترین واقعه بعد از وقایع صدر اسلام است و واقعه ای است که همه ارکان بشریت امروز را تحت تأثیر خود قرار داده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات